اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

توسعه بخش کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد ملی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: با حمایت از طرح توسعه کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد و تولید ملی فراهم می‌شود.

توسعه بخش کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، دادوش هاشمی در جلسه توجیهی طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، فرمانداران شهرستان‌ها و فعالان بخش کشاورزی کرمانشاه در مهمانسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کرمانشاه سرشار از استعداد و ظرفیت و سرآمد این ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی استان به‌ خوبی قابل مشاهده است.

هاشمی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی طرح بسیار خوب و جامعی است، خاطرنشان کرد: کرمانشاه به واسطه قابلیت‌های بالا در این بخش و از آنجایی که قطب کشاورزی کشور نیز است می‌تواند این طرح را با موفقیت به مرحله اجرا در آورد و رونق اقتصادی بسیار خوبی به منطقه بدهد.

وی با بیان اینکه تسهیلات این طرح به همه بیکاران و دانش آموختگان متقاضی فعالیت در بخش‌های مختلف کشاورزی به‌ویژه احداث باغات پرداخت می‌شود، تأکید کرد: سرعت اجرا، دقت در انجام اقدامات، کیفیت مناسب اطلاع‌رسانی، ثبت نام متقاضیان و تمایل قلبی مدیران برای برطرف شدن پدیده شوم بیکاری با اجرای دلسوزانه طرح توسعه بخش کشاورزی سرلوحه کار خواهد بود.

هاشمی با تأکید براینکه از طرح توسعه کشاورزی باید به عنوان راه‌گشای مشکل بیکاری نگاه کرد، افزود: اجرای مطلوب این طرح قطعاً کاهش بیکاری در استان را که مورد تأکید و توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار داشت، سبب خواهد شد.

مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به نیازمندی عراق برای واردات محصولات کشاورزی اشاره کرد و تصریح کرد: در این میان کرمانشاه بواسطه توانمندی‌های بالا در این بخش و همچنین هم مرز بودن با این کشور قادر است نیاز عراق را با صادرات محصولات کشاورزی برطرف و رونق مضاعفی به امر صادرات خود ببخشد.

وی بیان کرد: در صورتی که دستگاه‌های صادرکننده مجوز بخواهند با مشکل تراشی‌های بی‌مورد از صدور مجوز برای افراد خودداری کنند به شدت با مدیر مربوطه برخورد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به تخصیص ردیف بودجه عمرانی بسیار مناسب به کرمانشاه در سال جاری، امسال را سال رونق اقتصادی استان اعلام کرد و از تمام مدیران استانی خواست تا نهایت تلاش خود را برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های مربوط به خود انجام دهند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول