اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی:

چهره شهر کرمانشاه امسال تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: با اجرای برنامه‌های عمرانی امسال چهره شهر کرمانشاه تغییر می‌کند.

چهره شهر کرمانشاه امسال تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و گردشگری در شهر کرمانشاه اظهار کرد: در سال گذشته طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی در شهر کرمانشاه شروع شده که امسال چندین طرح عمرانی و گردشگری و زیباسازی در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسند که منجر به تحول و تغییر چهره این شهر خواهد شد.

وی ادامه داد: طی بیست روز الی یک ماه آینده تقاطع غیر هم‌سطح میدان شهدا و همچنین تقاطع غیر هم‌سطح الهیه طی چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها سهم به‌سزایی در کاهش ترافیک شهر کرمانشاه دارد.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان امام حسین (ع) نیز در دست اقدام است که از پیمانکار این طرح خواسته شده که نهایت تلاش خود را برای تسریع در اجرای آن به کار گیرد.

هاشمی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام در زمینه گردشگری و تفریحی شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در شهر کرمانشاه پروژه‌های مختلفی در زمینه گردشگری از جمله ساماندهی طاقبستان، رودخانه قره‌سو،  چم بشیر و برنامه‌های دیگری در دست اجرا است که بهره‌برداری از این طرح‌ها منجر به زیباسازی و تنوع‌بخشی شهر کرمانشاه می‌شود.

وی تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های عمرانی و گردشگری استان هر هفته با حضور مدیران، پیمانکاران و مجریان ذی‌ربط توسط مدیریت استان مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند و چنانچه طرحی از رشد مناسبی برخوردار نباشد مجری و پیمانکار آن مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

هاشمی افزود: اعتبارات امسال استان نسبت به سال گذشته به بیش از 4 برابر افزایش یافته است؛ لذا از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان انتظار داریم که طرح‌ها و پروژه‌های جدیدی را برای تحول بیش از پیش استان در نظر بگیرند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول