اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

برنامه‌های ارتحال امام با شکوه و عظمت بیشتری اجرا شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: برنامه‌های ارتحال امام باید امسال با شکوه و عظمت بیشتری در شهرستان اجرا شود.

برنامه‌های ارتحال امام با شکوه و عظمت بیشتری اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز دوشنبه در ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار کرد: امروز بعد از گذشت 23 سال از ارتحال ملکوتی این رادمرد بزرگ هر روز ارادت مردم ایران به آرمان‌های ایشان بیشتر می‌شود چراکه اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) برای همه جهانیان درس است.

وی با بیان این که هر ساله همزمان با ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در سطح کشور اجرا می‌شود گفت: در این راستا برنامه‌های مختلفی نیز در سطح شهرستان اجرا می‌شود که امسال باید این برنامه‌ها با عظمت و شکوه خاصی برگزار شود.

فرماندار ملایر با تأکید بر شهرداران شهرهای ملایر، ادارات فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، بخشداران و سایر دستگاه‌ها بر برگزاری مراسمی با شکوه و متناسب با شأن امام (ره) گفت: فضاسازی مناسبی در تبلیغات این مراسم باید صورت گیرد و برنامه‌ها به صورت مستند به فرمانداری اعلام شود.

وی از تشکیل هفت کمیته در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در ملایر خبر داد و عنوان داشت: این کمیته‌ها شامل کمیته ثبت نام و اعزام زائران، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته حمل و نقل، بهداشت و درمان، کمیته امنیت و انتظامات، تغذیه و پشتیبانی و کمیته برگزاری مراسم است.

خیریانپور به سهمیه سال گذشته زائران حرم امام در ملایر اشاره کرد و افزود: سهمیه ملایر در سال گذشته 2هزار و 500 نفر بود که 2 هزار و 200 نفر از ملایر به مرقد امام(ره) اعزام شدند و ملایر بیشترین اعزام را در استان به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: طبق اعلام سپاه انصار الحسین استان سهمیه امسال ملایر 2 هزار و 600 نفر است که هر چه زودتر باید کار ثبت نام و برنامه‌ریزی برای این اعزام انجام شود.

فرماندار ملایر گفت: امسال برنامه‌ریزی‌ها به صورت متمرکز از استان اعلام می‌شود و اقدامات اعزام زائران مرقد امام با برنامه‌ریزی استان در بیشتر امور انجام  و به شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن تبریک هفته شوراها از کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهرستان ملایر در استان همدان خبر داد و گفت: کار شوراها بسیار ارزشمند است و انتخاب شورای اسلامی شهرستان ملایر نشان از تلاش و انجام خدمت صادقانه اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان در راستای حل مشکلات مردم و توسعه شهرستان دارد. 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز به ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) اشاره کردو افزود: هر ساله مراسم ارتحال امام (ره) با شکوه بیشتری انجام می‌شود تا دنیا بداند که ملت ایران همچنان به آرمان‌ها و ارزش‌های این مرد بزرگ پایبند است و ذره ای از ارادت ملت به امام(ره) کم نشده است.

مراد اسماعیلی ابراز داشت: سپاه پاسداران این شهرستان همچون سال‌های گذشته با همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادها آمادگی خود را برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال امام اعلام می‌دارد و کار اعزام زائران مرقد امام نیز از بعد از ظهر روز 13 خرداد انجام می‌گیرد و از هفته آینده کار ثبت نام نیز انجام می‌شود.

وی از پیش بینی 60 دستگاه اتوبوس، سه دستگاه وانت بار، دو دستگاه اکیپ پزشکی و آمبولانس و همچنین ماشین آتش نشانی و دستگاه تعمیرات، یخچال نگه دارنده مواد و... برای اعزام زائران حرم امام (ره) در ملایر خبر داد و افزود: برای هر چه بهتر برگزاری این مراسم می‌طلبد تمام دستگاه‌ها و ادارات و نهادها همکاری لازم را با سپاه و بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول