اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس:

فرهنگ و هنر مازندران از 130 میلیارد تومان سهمی نداشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا گفت: اخیراً 130 میلیارد تومان بودجه به استان تزریق شده که فرهنگ و هنر در آن سهمی ندارد.

فرهنگ و هنر مازندران از 130 میلیارد تومان سهمی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمدعلی مقیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: بخش عمده‌ای از بودجه فرهنگی سفر رئیس جمهور در مازندران تحقق نیافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اخیراً نیز 130 میلیارد تومان بودجه به استان تزریق شده که فرهنگ و هنر در آن سهمی ندارد.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی افزود: مازندران با میلیون‌ها گردشگر و جمعیت ساکنش از محدودیت‌های اساسی اعتباری و امکاناتی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده شبکه‌های معاند علیه کشور و نظام تصریح کرد: باید متناسب به هجمه دشمن وارد عرصه شد و به شأنیت و جایگاه فرهنگ توجه کرد.

مقیمی گفت: در فعالیت‌های فرهنگی باید به معیارهای ماندگاری رویدادها توجه کرد و از منابع محدود فعلی برای تولید آثار و محصولات تاثیرگذار بهره برد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: این مجموعه را باید تقویت کرد و راهکارهای عملیاتی کردن مصوبات شورا در لایه‌های مختلف اجتماعی جامعه مورد بررسی قرار داد.

وی به قدمت کهن تاریخ و تمدن شهرستان بهشهر اشاره کرد و اذعان داشت: این منطقه شخصیت‌های ممتاز و برجسته همچون آیت‌الله کوهستانی دارد که برای مردم و نسل جوان ناشناخته مانده اند.

نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: برگزاری همایش بزرگداشت مقام و جایگاه آیت الله کوهستانی یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود و مسئولان باید از این رویداد حمایت کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول