محسن قربانلو امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با مشارکت و همکاری برخی از دانشگاههای استان همایشها و سمینارهایی با موضوع حمایت از حقوق مصرفکننده در زنجان برگزار میکنیم.
وی با اشاره به اینکه انتشار کتابهای مختلف در زمینه مصرف و انجام تحقیقات مشترک با شرکتهای خصوصی در زنجان یکی دیگر از برنامههای انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان است، خاطر نشان کرد: انتشار نشریه انجمن نیز از دیگر برنامههای سال جاری توسط انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان زنجان محسوب میشود.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر برای کسب مجوز به منظور دریافت شکایات و گزارشات مردمی تلاش میشود، اضافه کرد: با کسب مجوز به شکایات مردم و گزارشات آنها از تخلفات واحدهای صنفی شهرستان زنجان توسط انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان رسیدگی میشود.
وی به بروزرسانی پورتال حامی مصرفکنندگان اشاره کرد و افزود: دعوت از اساتید مجرب دانشگاهها و استفاده از تجربیات آنها در راستای پیشبرد اهداف انجمن حمایت از مصرفکنندگان زنجان از دیگر برنامههای انجمن در سال جاری است.
قربانلو با اشاره به تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان در سال 89 در شهرستان زنجان اظهار داشت: شرکت در جلسات تدوین استاندارد، حضور در جلسات شورای نظارت، تنظیم بازار، کمیسیون نظارت، کمیسیون نرخگذاری در مجمع امور صنفی استان، فرهنگسازی و ایجاد بستر مناسب برای مصرف صحیح در بین مردم و معرفی انجمن و اهداف آن از جمله اقداماتی است که بعد از تشکیل در انجمن حمایت از مصرف کنندگان زنجان صورت گرفته است.
وی به مذاکره با برخی از شرکتهای خصوصی به منظور دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرفکنندگان اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز در این راستا برنامهریزیهای لازم صورت گرفته است.
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان شهرستان زنجان همچنین با اشاره به ارسال آییننامه دریافت گواهینامه حقوق مصرفکنندگان تصریح کرد: در سال گذشته این آییننامه برای سه شرکت ارسال شده است.
انتهای پیام/س20/ض1002