اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

تبلیغ کالاهای ایرانی ارزان‌تر از کالای خارجی باشد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی بر کاهش تبلیغات کالاهای خارجی در خراسان‌رضوی با توجه به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد و گفت: در این راستا تبلیغات کالاهای ایرانی ارزان‌تر از کالای خارجی باشد.

تبلیغ کالاهای ایرانی ارزان‌تر از کالای خارجی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در نخستین کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خراسان‌رضوی در جمع مدیران اقتصادی استان اظهار داشت: باید فضای تبلیغاتی نیز بیش‌تر در دست تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد.

وی با تأکید مجدد بر این مطلب که خرید کالاهای خارجی که نمونه داخلی دارند، توسط دستگاه‌های دولتی ممنوع است، افزود: هر مدیری که از این نوع کالاها در استان خریداری کند، باید پول آن را از جیب خود بپردازد.

استاندار خراسان‌رضوی فرهنگ‌سازی در این زمینه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در این زمینه ارگان‌هایی چون صدا و سیما و هم‌چنین آموزش و پرورش نقش بسیار بسزایی دارند.

وی ادامه داد: به همین منظور در سال جاری و به مناسبت فرارسیدن هفته معلم باید اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی با همت دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های خصوصی بخش اقتصادی با برگزاری کلاس‌های درس نسبت به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همت گمارد.

صلاحی با بیان اینکه امسال همه مدافع تولید ملی هستند، تأکید کرد: در این زمینه به دلیل فرمایش مقام معظم رهبری تمامی قوا با هم متحدند.

وی با اشاره به رویکرد اقتصادی نام‌گذاری‌های چهار سال اخیر توسط رهبر فرزانه انقلاب گفت: باید امسال خیلی دقیق وارد مباحث اجرایی موضوع جهاد اقتصادی شویم.

استاندار خراسان‌رضوی با تأکید بر ساده‌سازی روند اعطای مجوزهای مربوط به بخش تولید استان تأکید کرد: در سال جاری مدیران دولتی باید سنگ‌ها را از جلوی پای تولید برداشته و حمایت جدی خود را از این بخش اعلام کنند.

صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید به واحدهای آسیب‌پذیر برای حمایت از تولید ملی کمک شود، اظهار داشت: بخش خصوصی و دولتی در سال جاری یکی بوده و تولیدکننده را به هیچ‌وجه در سال 91 تنها نمی‌گذاریم.

وی تأکید کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری علاوه بر رفع نیازهای کشور از طریق خرید کالاهای داخلی، در دور زدن تحریم‌ها نیز نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول