اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

ازخودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس به برکت قرآن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: جان‌نثاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به برکت توجه و حضور قرآن بود.

ازخودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس به برکت قرآن بود

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و همه شهدای مملکت ایران اسلامی، این افتخار نصیب ما شد که به مدت سه روز میزبان دانش‌آموزان قرآنی و قرآن‌دوست استان خوزستان باشیم.

وی افزود: وقتی این میزبانی ارزشی چند برابر پیدا می‌کند که بدانیم افرادی در بهبهان هستند که همه تلاششان برای قرآن است و ما در واقع پذیرای افرادی نخبه در راه قرآن کریم و در پی آن کلام خداوند متعال بودیم.

ابوعلی تصریح کرد: خوزستان استانی قهرمان، شهیدپرور و ولایتمدار بوده که مردم آن افتخار ولایت‌مداری و پیروی از قرآن و اهل ‌بیت عصمت و طهارت را داشتند و همین امر باعث شده که در دوره‌های مختلف و زمان‌های گوناگون میزبان برنامه‌های قرآنی باشد.

امام جمعه بهبهان ادامه داد: آنچه که مایه مباهات همه شهروندان بهبهانی است، قرآن و اهل ‌بیت بوده و وجود این امامزاده‌های عظیم‌الشان در این شهرستان، نشان از ولایتمداری و عشق به اهل ‌بیت دارد.

وی خاطر نشان کرد: تقدیم یک‌هزار و 100 شهید جان بر کف به انقلاب اسلامی که در میان آنها سرداران بزرگی نیز به چشم می‌خورند، نشان می‌دهد که همه آنها بر سر سفره قرآن رشد کرده و از آن درس‌های زیادی را فرا گرفته‌اند.

ابوعلی افزود: بهبهان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان داده که شهر قرآن و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت است که چنین انسان‌های شیفته، عاشق و دلباخته‌ای به خداوند را وارد جامعه می‌کند که اینگونه در راه انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند.

وی با اشاره به رقابت‌های قرآنی صورت گرفته در این جشنواره در بهبهان بیان کرد: قرآن کتاب انسان‌سازی، دربردارنده فضیلت‌های اخلاقی، هدایت‌ کننده به سوی سعادت، توحید و معنویت، بشارت‌ دهنده و راهنمای انسان‌ها به بهترین راه بوده و همه باید از این سفره قرآنی گسترده و گشوده نهایت بهره را ببریم.

امام جمعه بهبهان در پایان گفت: امیدواریم مسئولان برنامه‌های قرآنی بیشتری را در این شهرستان برگزار کنند و دانش‌آموزان نیز بیش از گذشته از قرآن و مفاهیم آن بهره‌مند شده و با این کتاب آسمانی مأنوس شوند.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول