اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا:

نکا رتبه دوم طرح نهصت حفظ قرآن را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: نکا رتبه دوم در طرح نهصت حفظ قرآن را دارا است.

نکا رتبه دوم طرح نهصت حفظ قرآن را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، اصغر کارگر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نمازگزاران جمعه نکا گفت: 80 درصد دانش‌آموزان نکایی در طرح نهضت قرآن آموزی و حفظ قرآن شرکت کردند تا برای تعالی معنوی گام برداشته شود.

وی بیان داشت: توجه به پرورش روح و جان از جمله برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است که در سند تحول بنیادین نیز به آن توجه شده است.

کارگر با اشاره به  طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان نیز خاطرنشان کرد: میانگین استان در هدایت تحصیلی 45 درصد است و شهرستان نکا در این راستا با رشد 52 درصدی مواجه بوده و توانسته است با هدایت تحصیلی به ‌موقع و درست، دانش‌آموزان را به هنرستان راهنمایی کند.

مدیر آموزش و پرورش نکا خاطرنشان کرد: در سال گذشته افتتاح بزرگ‌ترین شبانه‌روزی لایی، کسب رتبه برتر در پروژه مهر، طرح هجرت، مدارس سمپاد و المپیادهای علمی از افتخارات آموزش و پرورش نکا بوده که با تلاش همه‌جانبه دانش‌آموزان و معلمان محقق شده است.

این مسئول ادامه داد: اکنون در زمان و دوره  دانایی قرار داریم و دسترسی به فناوری روز بسیار آسان است و در همین راستا معلمان باید با استفاده از این فناوری در اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان تلاش کنند.

کارگر با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح در سند تحول در آموزش و پرورش تصریح کرد: افزایش مجتمع‌های آموزشی نیز از برنامه‌های مهم سند تحول است که در این مجتمع‌ها دانش‌آموزان از پایه اول ابتدایی تا دبیرستان در یک مدرسه و فضا به تحصیل می‌پردازند و امکانات مناسب ورزشی، آموزشی و تربیتی در این مجتمع‌ها وجود دارد که امیدواریم خانواده‌ها و والدین با کمک در اجرایی شدن این طرح کمک کار ما در افزایش تعداد مجتمع‌های آموزشی و کمک به سند تحول در آموزش و پرورش باشند.

وی در پایان اذعان داشت: شهرستان نکا با حدود 110 هزار نفر جمعیت دارای 199 آموزشگاه و 17 هزار و 303 دانش‌آموز است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول