اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله استانی

برگزیدگان مسابقات قرآنی سمنان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان مسابقات قرآنی سمنان در مرحله استانی و در بخش‏های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان مسابقات قرآنی سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز نهمین دوره از مسابقات قرآنی کارکنان و همسران همکار صنعت آب و برق استان سمنان به میزبانی شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد.

در این رقابت‏ها، داوطلبانی از شرکت‏های برق منطقه‏ای سمنان، توزیع نیروی برق استان سمنان، آب منطقه‏ای سمنان، آب و فاضلاب شهری و روستایی استان سمنان در رشته‏های مفاهیم، زبان‏آموزی، قرائت و حفظ به رقابت پرداختند.

در رشته قرائت آقایان، میثم عبدوس از شرکت برق منطقه‏ای سمنان، علی نادعلی‏زاده از شرکت آب منطقه‏ای سمنان و ابوالفضل کوش‌مغانی از شرکت برق منطقه‏ای سمنان نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم آقایان، محمد ذبیحی، رضا نجف‏زاده و امید محوبیدختی نفرات اول تا سوم از شرکت آب منطقه‏ای سمنان بودند.

در رشته زبان‏آموزی آقایان، مجتبی عباسی از شرکت آب و فاضلاب شهری و علیرضا سلطان‏علیان و حمید احسانی از شرکت آب منطقه‏ای سمنان نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته تحقیق موضوعی آقایان، احسان تیموری از شرکت آب منطقه‏ای سمنان، سعید گرزالدین و علی توکلی از شرکت برق منطقه‏ای سمنان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

هم‌چنین در بخش بانوان و در رشته قرائت، کبری مهدوی‏نژاد از شرکت آب منطقه‏ای سمنان و صفورا عرب از شرکت برق منطقه‏ای سمنان نفرات اول و دوم شدند و مریم عاشور و فاطمه فریدونیان از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.

در رشته مفاهیم بانوان، فهیمه عرب و محبوبه شهروی از آب و فاضلاب روستایی و نیز فاطمه‌زهرا سلطان‏علیان از شرکت آب منطقه‏ای سمنان حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در رشته زبان‏آموزی بانوان، کلثوم ثانوی، مریم داروغه و سمیه عسکری از شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان نفرات اول تا سوم شدند.

در رشته تحقیق موضوعی بانوان، سمیه جباری از شرکت آب منطقه‏ای سمنان و مهسا شهروی از شرکت برق منطقه‏ای سمنان نفرات اول و دوم نام گرفتند و اکرم حاجی‏پروانه از شرکت برق منطقه‏ای سمنان و زهرا پورکلهر از آب منطقه‏ای سمنان مشترکاً سوم شدند.

در رشته حفظ بانوان، فاطمه حسن‏نو از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول