اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

9 مدرسه در کنگان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از احداث 9 مدرسه در کنگان خبر داد.

9 مدرسه در کنگان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و استراتژیک استان است و با توجه به میزبانی از صنایع عظیم نفت و گاز باید توجه بیشتری به این شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: در سال گذشته طرح‌های ارزشمندی برای رفاه مردم شهرستان اجرایی شد و البته برخی از مصوبات مهم نیز هنوز اجرایی نشده‌‌اند که انتظار داریم در فاصله زمانی کوتاهی عملیاتی شوند.

فرماندار کنگان با اشاره به احداث مجموعه ورزشی کارگران کنگان خاطر نشان کرد: به علت پیشرفت ضعیف در روند تکمیل و تجهیز مجتمع ورزشی کارگری مقرر شد کمیسیونی تشکیل شود تا این موضوع به صورت ویژه تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف شود.

یزدان‌شناس اذعان داشت: به علت وجود مشکلاتی در تجهیز مجموعه ورزشی بندر کنگان، نشستی در همین هفته با شهرداری این شهر برگزار خواهد شد که در صورت عدم تامین زمین برای اجرای پروژه‌ها، برخی از آنها در شهر بنک اجرا خواهد شد.

فرماندار کنگان از احداث 9 مدرسه در کنگان خبر داد و افزود: از مجموع 9 پروژه نوسازی مدارس 5 مورد آن شروع شده و 4 مورد دیگر در حال مناقصه است.

رئیس شورای اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری در کنگان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و تمام طرح‌ها عملیاتی و اجرایی شده‌اند.

اکبر پاریابی افزود: شهرداری کنگان حدود 80 درصد از اعتبارات لازم را دریافت کرده که مابقی آن نیز تا پایان ماه جاری توسط منطقه ویژه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول