اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

بررسی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه در 22 مدرسه زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) در ایام فاطمیه در 22 مدرسه استان زنجان بررسی می‌شود.

بررسی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه در 22 مدرسه زنجان

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام ویژه فاطمیه 70 نفر از روحانیون غیر بومی به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) روحانیون بومی به مناطق مختلف استان زنجان به ویژه هیئت‌های مذهبی، مساجد، مدارس و کانون‌های فرهنگی اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا 280 نفر از روحانیون بومی به مناطق مذکور اعزام می‌شوند.

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حمایت از برنامه‌های اجرایی 26 باب مسجد در ایام فاطمیه از برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شمار می‌رود، اضافه کرد: حمایت از مساجد محوری و تاکید بر محوریت مساجد در اجرای برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه نیز از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه از 42 مورد از برنامه‌های فرهنگی و بهداشتی مساجد استان زنجان حمایت می‌شود، ادامه داد: هماهنگی با ائمه جماعات دستگاه‌های دولتی به منظور تبیین زندگانی حضرت زهرا (س) از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام خسروی همچنین به برگزاری گفتمان‌های دینی در 50 مدرسه استان زنجان اشاره کرد و افزود: اعزام مبلغات به مدارس راهنمایی و دبیرستان با محوریت بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) در قالب طرح طوبی از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ایام فاطمیه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اعزام مبلغه به هیئت‌های مذهبی بانوان در استان زنجان، خاطر نشان کرد: 30 مبلغه با محوریت عفاف و حجاب به هیئت‌های مذهبی بانوان اعزام می‌شوند.

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حمایت از برنامه‌های هیئت محوری در 10 مورد از برنامه‌های پیشنهادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ایام فاطمیه است، ادامه داد: حمایت از کانون‌های فرهنگی محوری نیز از برنامه‌های پیشنهادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حمایت از هفت مورد از برنامه‌های کانون فرهنگی بانوان و کانون فرهنگی برادران تصریح کرد: برگزاری همایش فاطمی ویژه مبلغات نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ایام ویژه فاطمیه است.

حجت‌الاسلام خسروی به توزیع 148 مورد نشریه پیام محراب به ائمه جماعات استان زنجان اشاره کرد و گفت: با 30 نفر از روحانیون مستقر در روستاها نیز به منظور سخنرانی در مساجد روستایی هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه 600 مورد پیام کوتاه شامل تسلیت ایام فاطمیه و احادیث کوتاه از آن حضرت از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) است، یادآور شد: هماهنگی و حمایت از شش ایستگاه صلواتی در این ایام نیز از دیگر برنامه‌های این اداره محسوب می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ساماندهی حرکت دستجات عزاداری توسط شورای هیئات مذهبی و مدیریت و نظارت بر پلاکارت‌های نصب شده توسط هیئات مذهبی در سطح شهر برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: درج مطالب در محوریت شناخت حضرت فاطمه (س) و نقش زن در اسلام و احادیث در سایت پیوست فرهنگی استان زنجان از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه 40 حدیث ویژه بانوان از احادیث حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: تبیان زنجان نیز ویژه برنامه ایام فاطمیه را در این سایت دینی طراحی کرده است.

حجت‌الاسلام خسروی همچنین خاطر نشان کرد: درج احادیث حضرت فاطمه (س) در سایت ویژه دبیرخانه گفتمان‌های دینی استان زنجان و تهیه مقاله از دیگر اقدامات و برنامه‌های پیشنهادی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت ایام فاطمیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول