اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خبر داد

فعالیت مدرسه مجازی مهدویت

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از فعالیت 200 کارشناس در زمینه موضوعات مهدوی خبر داد و گفت: با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و لزوم فراگیری مباحث مهدویت، مدرسه مجازی مهدویت ایجاد شده است.

فعالیت مدرسه مجازی مهدویت

حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بخش تبلیغ مرکز تخصصی مهدویت اظهار کرد: 200 کارشناس به صورت فعال با مرکز تخصصی مهدویت در حوزه تبلیغ همکاری دارند که در هزار و 800 برنامه سال گذشته شرکت کردند.

وی عنوان داشت: کارشناسان بر اساس درخواست هر یک از نهادها و دستگاه‌ها حاضر شده و به ارائه برنامه‌ها می‌پردازند.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش کوتاه مدت مهدویت یکی از فعالیت‌های تبلیغی مرکز تخصصی مهدویت بوده که چکیده مباحث مهدویت را به کارآموزان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها به منظور گسترش و تعمیق فرهنگ مهدویت در میان عموم جامعه و پاسخگویی به نیازهای فکری و اعتقادی آنها و مقابله با شبهات و افکار انحرافی بخش آموزش کوتاه مدت راه‌اندازی شده است.

نصوری یادآور شد: فرقه‌های انحرافی در بخشی از این گروه از سوی کارشناسان رصد و پاسخ‌های مناسب بر اساس نیازها و سئوالات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به آموزش مجازی مهدویت گفت: با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و لزوم فراگیری مباحث مهدویت، مدرسه مجازی مهدویت ایجاد شده که فعالیت‌هایی در این زمینه ارائه می‌کند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول