اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

خیّران مدرسه‌ساز حامی گسترش علم و دانش در کشورند

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد با اشاره به نقش ارزشمند خیّران در عرصه‌های مختلف گفت: خیّران مدرسه‌ساز نقش مهمی در نشر و گسترش علم و دانش در کشور دارند.

خیّران مدرسه‌ساز حامی گسترش علم و دانش در کشورند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عزیزالله سیفی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیّر مدرسه‌ساز، حاج غلامرضا سلیمیان اظهار داشت: خیّران مدرسه‌ساز نقش مهمی در نشر و گسترش علوم دارند.

وی عنوان کرد: امروز شاهدیم مدرسه‌هایی که توسط خیّران بنا می‌شود بیش از پیش رونق گرفته است که این خود باعث توسعه، پیشرفت و استقلال کشور می‌شود و زمینه دست‌یابی به بالاترین سطح علم و دانش را برای تمام افراد جامعه فراهم می‌سازد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه خیّران مدرسه‌ساز نقش ارزنده و سازنده‌ای در گسترش علم و دانش دارند، تصریح کرد: خیّران مدرسه‌ساز در شهرستان یزد در راه اعتلای تعلیم و تربیت و رسیدن ایران اسلامی به قله‌های رفیع علمی و سعادت از هیچ کوششی دریغ نکرده و به این امر خداپسندانه همت گماشته‌اند.

سیفی با تأکید بر اینکه کمک افراد خیّر به امر مدرسه‌سازی بهترین زمینه برای کسانی است که از روحیه نیکوکاری بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: خیّرین مدرسه‌ساز با ایجاد فضای فیزیکی فرصتی را فراهم می‌سازند تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در کسب علم و دانش موفق باشند که این یکی از بهترین باقیات‌صالحات برای این افراد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم با اعلام اینکه یک سوم بناهای آموزش و پرورش ساخت خیّران است، افزود: همّتِ ویژه خیّران در استان یزد زمینه رشد آموزشگاه‌ها را فراهم آورده است و یزد را الگوی دیگر استان‌ها در ساخت مدرسه کرده است.

در مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیّر مدرسه‌ساز غلامرضا سلیمیان به زمین زده شد و از این خیّر تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول