اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین‌زهرا:

شهدا الگویی به تمام معنا برای نسل جوان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا گفت: شهدا در همه حال الگویی کامل، والا و همچنین به تمام معنا برای جوانان هستند که باید با اشاعه فرهنگ آنان در جهت تعمیق ارزش شهادت تلاش کرد.

شهدا الگویی به تمام معنا برای نسل جوان هستند

سجاد اینانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: شهدا و ایثارگران با از جان‌گذشتگی در برابر متجاوزان موجب استقلال و عزت روز‌افزون کشور شدند.

وی اضافه کرد: تمام ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در تلاش بودند تا همواره اسلام و ولایت فقیه در جامعه باقی‌مانده و پاسداری شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه اقدامات مؤثر و فراوانی در سال‌های اخیر در راستای توجه بیشتر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سوی این اداره انجام شده است، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده محترم شهدا و تجلیل از آنان موجب خشنودی قلب امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری می‌شود.

اینانلو ادامه داد: وظیفه سنگینی که جوانان امروز بر عهده دارند این است که باید با انتخاب هدف صحیح در زندگی، نسبت به ادامه مسیر شهدا اهتمام جدی‌تری داشته باشند.

وی بیان کرد: قطعا جوانان ایرانی با مشارکت در آبادانی و سازندگی کشور سبب پیش‌برد اهداف جمهوری اسلامی می‌شوند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: دشمنان با تهاجم و هجمه‌های فرهنگی خود به دنبال سست کردن اصل اعتقادی و ارزشی جوانان کشور ما هستند.

اینانلو با اشاره به فشار‌ها و تحریم‌هایی که در سال‌های اخیر از سوی برخی از کشور‌های اروپایی بر کشور وارد می‌شود، افزود: مردم مؤمن و با بصیرت جمهوری اسلامی با اتحاد و توکل بر خداوند متعال همواره زمینه سرافرازی و اقتدار کامل نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهدا در همه حال الگویی کامل و به تمام معنا برای جوانان و نوجوانان کشور ما هستند که باید با اشاعه فرهنگ آنان در راستای تعمیق ارزش شهادت تلاش کرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا عنوان کرد: مشارکت حد‌اکثری و دوری از بیگانگان رمز اصلی تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشورها و دولت‌های اسلامی دیگر است.

اینانلو ادامه داد: امروز ضرورت آشنا کردن جوانان با دسیسه و توطئه‌چینی‌های پیچیده دشمنان در عرصه جنگ نرم بسیار مهم و اساسی است.

وی اضافه کرد: لزوم تعمیق کامل جوانان با فرهنگ اهل بیت و مکتب ناب و ارزشمند اسلام در جامعه کنونی بسیار مهم است و باید در اولویت وظایف نهادها و مراکز فرهنگی قرار گیرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: دشمنان و مستکبران با بهره‌گیری از انواع ابزارآلات و دستگاه‌های تبلیغاتی خود مانند کانال های ماهواره‌ و سایت‌های غیر اخلاقی اصل مبانی و فهم دینی را در حال پوچی قرار دادند.

اینانلو با بیان اینکه دفاع و پاسداری در زمان جنگ نرم بسیار گسترده‌تر و سخت‌تر از دوران جنگ سخت است، تصریح کرد: ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور همه‌جانبه و آگاهانه در این عرصه موجب اقتدار و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول