اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

شورایاران مسائل محلات را به شورای شهر انتقال دهند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورایاران مسائل و مشکلات محلات را به شورای شهر انتقال دهند و این از وظایف اصلی شورایاران به شمار می‌رود.

شورایاران مسائل محلات را به شورای شهر انتقال دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیداحمد حسنی‌حلم صبح امروز شنبه به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراهای شهر در دیدار با شورایاران پنج منطقه توانمندسازی اظهار کرد: شورایارها بازوی توانمند شوراها هستند و با توجه به مشغله اعضای شورای شهر، بار سنگینی بر دوش شورایاران گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: همدان جزو معدود شهرهایی است که به تشکیل شورایار پرداخته است و همواره بر تقویت شورایارها تأکید می‌ورزد و از نظرات آنها در توسعه و پیشرفت محلات مساعدت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به افزایش مدت زمان شورای دوره سوم خاطرنشان کرد: در همین راستا باید تا پایان دوره شورای سوم به اهدافی که در راستای خدمت به مردم است، گام برداریم.

وی بیان داشت: برنامه‌ای داریم تا شورایاری در سایر محلات نیز تشکیل شود و از اطراف شهر نیز شورایار تشکیل شود و رفع مشکلات مردم را از نزدیک و در محل پیگیری کنند.

حسنی‌حلم روز شوراها را روز مردم دانست و گفت: شورا چکیده نظرات مردمی است و با توجه به اینکه مردم هم در تصمیم‌گیری‌ها به صورت مستقیم نمی‌توانند شرکت کنند، می‌توانند مسائل را با شورایارها در میان گذاشته و از طریق شورایارها به شورای شهر انتقال یابد تا در اسرع وقت به حل آن اقدام شود.

وی بیان داشت: شورایارها می‌توانند در مساجد، تکایا و یا در محلات حضور یافته و از طریق صحبت و ارتباط با مردم مسائل را بررسی کنند و این وظیفه بر عهده شورایارهاست.

در پایان جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر همدان به همراه شورایاران به مناسبت نهم اردیبهشت روز شورا برای ادای احترام به شهدا، در گلزار شهدا حضور یافتند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول