اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم:

سال 90 برای شورای شهر قم پر چالش بود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم گفت: شورای شهر قم در سال گذشته چالش‌های مختلفی از جمله استعفای شهردار و یکی از اعضا را پشت سر گذاشت.

سال 90 برای شورای شهر قم پر چالش بود

عباس ذاکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قم به دلیل حضور یک نفر از اعضا برای حضور در انتخابات مجلس سال پر فراز و نشیبی داشته است، اظهار داشت:‌ با توجه به شرایط انتخابات در استان و استعفای شهردار، چالش‌های مهمی در سال گذشته در شورا رخ داد که برخی عملکردها را مورد تاثیر قرار داد.

وی افزود: اتمام پروژه‌های شهری و تقویت بحث‌های مالی در سال 90 با حضور و مشارکت شهرداری قم سبب شتاب لازم در انجام پروژه‌ها شده است.

ذاکریان ادامه داد: هدفمندی یارانه‌ها در سال گذشته شوک اساسی به بدنه شهرداری وارد کرد و موجب کم شدن بودجه‌های شهرداری در برابر میزان هزینه‌ها شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: با ایجاد این شوک، منابع شهرداری و هزینه‌های تحمیلی به آن افزایش پیدا کرد که اگر این هزینه‌ها نبودند مراحل انجام پروژه‌ها با تقویت و حمایت بیشتری انجام می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی پروژه پیامبر اعظم(ص) انجام گرفته و روند سرمایه‌گذاری آن شتاب بهتری پیدا کرده است.

ذاکریان با اشاره به اجرای عملیات اجرای پل‌های جمهوری اذعان کرد: ترافیک شهری با اجرای این عملیات به زودی برطرف می‌شود و این طرح نقطه اتصال مناطق دو و چهار خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و خدمات شهری شورای شهر قم افزود: پروژه مترو قم که در سال گذشته کلید خورد با ورود دستگاه TBM (ماشین حفر تونل) پیشرفت خوبی داشته است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول