اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

شورای شهر اردبیل شهرداری را از روزمرگی ‌خارج کرد‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: برجسته‌ترین عملکرد شورای سوم این است که با طراحی و برنامه‌ریزی درست سعی کرد شهرداری را از روزمرگی و کارهای پیش پا افتاده خارج کند.

شورای شهر اردبیل شهرداری را از روزمرگی ‌خارج کرد‌

علیرضا دباغ‌عبداللهی در آستانه روز شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در شهرداری کارهای روتین و روزمره در کنار اجرای برخی پروژه‌های عظیم و بزرگ در دستور کار بوده و سالیان سال نیز روال بر همین منوال بوده است.

وی گفت: شورای سوم تلاش کرد شهرداری را از این روزمرگی خارج کند و هم در تامین اعتبارات و هزینه‌ها و هم اجرای طرح‌های شاخص و برجسته به تحرک و تلاش بیشتر وادار کند.

دباغ‌عبداللهی تصریح کرد: البته تنها خود شورا نبود که در این حوزه موفق عملکرد، بلکه شرایط ایجاب شده برای شورا نیز اسبابی بود تا شورا و شهرداری گام در مسیر موفقیت بگذارند.

این عضو شورا ابراز داشت: پروژه‌هایی نظیر کمربندی اردبیل یک پروژه هزینه‌بر از لحاظ اخذ مجوز تملک و آسفالت‌ریزی بود به طوری که به اندازه چندین خیابان و معبر اردبیل در این پروژه عظیم زیر‌سازی و آسفالت‌ریزی انجام شد.

وی یکی از توفیقات شورا و شهرداری را در دور سوم ساماندهی رودخانه بالهارود با توجه به شرایط حساس منطقه‌ای و واقع شدن در داخل شهر اعلام کرد و افزود: هرچند ما نقص کار را نیز می‌پذیریم اما یقین داریم که حرکت آغاز شده در این حوزه‌ها یک تلنگر جدی برای ادامه فعالیت‌ها خواهد بود.

دباغ‌عبداللهی موضوع احداث پل‌های روگذر را یکی از اقدامات عمران و آبادانی زیربنایی و دارای گستردگی کار و صرف هزینه‌ها اعلام کرد و افزود: این پل‌ها با درایت متولیان به سرعت و در کمتر از موعدی که انتظار می‌رفت تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

رئیس سابق شورای شهر اردبیل توسعه فضای سبز به لحاظ کمی و کیفی، بحث تدوین تقویم املاک و مدرنیزه کردن آن را از اقدامات اساسی شهرداری اعلام کرد و گفت: با این حرکت بسیاری از کارها و روند بروکراسی در شهرداری اصلاح شده و یک شرایط ایده‌آلی را در خدمت‌رسانی به مردم در فضای مطلوب شاهد هستیم.

این عضو شورای شهر اردبیل در پایان اظهار داشت: شورای سوم کارنامه قابل قبولی را در خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به ویژه اصلاح برخی از امور در حوزه اجراییات شهرداری داشته که رضایت ارباب رجوع و تکریم آنها را سبب شده است.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول