اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

تلاش‌های شورای شهر قزوین قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین خدمات شورای شهر قزوین را قابل تقدیر دانست و بر استمرار این خدمات تاکید کرد.

تلاش‌های شورای شهر قزوین قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت روز شورای اسلامی شهر و روستا جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با خانواده مرحوم یزدان‌‌بخش سیاه‌کلی مرادی عضو شورای اسلامی شهر قزوین دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله هادی باریک‌بین نقش شورای اسلامی را در روستاها و شهرها مهم و با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: شوراهای اسلامی در روستاها و شهرها باعث عمران و آبادی شده و برکات فراوانی از زمان تشکیل آن در کشور انجام شده است.

امام جمعه قزوین مشورت کردن را در دین اسلام با اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: مشورت کردن در هر کاری که منجر به خیر و باعث رونق امور قرار شود بسیار مطلوب بوده و ائمه اطهار ما در مورد مشورت کردن تاکید فراوان داشته‌اند که باید این مسئله را جدی بگیریم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهر قزوین افزود: امروز شوراهای اسلامی در کشور از جایگاه بالایی برخوردار بوده و توانسته‌اند برای همفکری با مسئولان شهر در راستای عمران و آبادی شهرها و همچنین تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها گام‌های ارزشمندی بردارند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: شورای اسلامی استان قزوین که افرادی توانمند آن را تشکیل داده‌اند توانسته است با هماهنگی مدیران ادارات استان و همچنین همفکری با مجموعه شهرداری قزوین طرح‌های ارزشمندی را در استان به مرحله اجرا درآورد که جای قدردانی دارد و باید تلاش‌ها برای خدمت به این مردم همچنان به قوت خود باقی بماند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین خدمت همراه با نیت پاک و خالص را اولویت نخست مسئولان دانست و اظهار کرد: مسئولان باید خدمت به این مردم را اولویت خود قرار داده تا جایی که بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم و موجب رضایت خداوند متعال نیز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم یزدان‌بخش سیاه‌کالی مرادی عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: این آزاده سرافراز با اینکه در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌ها از خود بر جای گذاشت بعد از پایان جنگ و بازگشت از اسارت خدمت به این مردم را هیچگاه فراموش نکرد و توانست در جایگاه شورای اسلامی با انتخاب مردم بخشی از مشکلات استان را برطرف کند.

باریکن‌بین ادامه داد:‌ خوشبختانه عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نزد همکاران و مردم قدرشناس این شهر همیشه ماندگار بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول