اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

خدمت به مردم ولایت‌مدار عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: شوراها باید با یک سیاست‌گذاری درست در راستای حل مشکلات مردم بکوشند زیرا خدمت به مردم ولایت‌مدار عبادت است.

خدمت به مردم ولایت‌مدار عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در مراسم دیدار با اعضای شورای شهر قزوین و شهرداران که به مناسبت روز شوراها در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: باید از شوراها و شهرداران که با مدیریت نظارت قوی در شهر تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: شوراها می‌توانند با یک سیاست‌گذاری صحیح و ارتباط تنگاتنگ با شهرداری در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند.

امام جمعه شهر قزوین در ادامه بیان کرد: امام راحل بعد از آنکه توانست پایه‌های حکومت اسلامی را بنا کرده و جنایتکاران و غاصبان را از کشور بیرون کند، برنامه‌ خوبی برای اداره کشور داشتند و زیر بنای کشور را همانند یک معمار برنامه‌ریزی کردند.

تشکیل شوراها نشان دهنده درک بالای امام بود

وی افزود: فرمان تشکیل شوراها از جانب امام خمینی (ره) نشان دهنده قدرت درک بالای ایشان از نظام اسلامی است زیرا اسلام یعنی مردم سالاری دینی و ایشان نیز شرکت مردم در کارهای کلان و خرد را در نظر داشتند و برای همین منظور فرمان تشکیل شوراها کمتر از سه ماه بعد از پیروزی انقلاب را در سال 58 صادر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ضرورت تشکیل شوراها از دیدگاه امام این بوده که مردم در شهر و روستای خود با انتخاب افراد کاردان و دلسوز مشکلات خود را برطرف کنند، افزود: مردم موظفند با انتخاب افراد کاردان و دلسوز پیشرفت‌های دنیا در تمام عرصه‌ها را در شهر و شهرسازی داشته و آنها را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ولایت‌مدار عبادت است، عنوان کرد: این فرمان مبارک امام (ره) باعث شد در هر شهر و روستایی شوراها از میان خود مردم انتخاب شوند و اعضای شورا نیز باید به فکر پیشرفت و آبادانی شهر و روستا باشند.

امام جمعه شهر قزوین افزود: شوراها باید زمینه‌های یک زندگی سالم و بی‌دردسر و رشد و زمینه پیشرفت جوانان و نوجوانان و استعداد درخشان آنها را فراهم کنند.

امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: کارها و تلاش‌هایی که برای توسعه شهر در حال انجام است قابل تقدیر است زیرا گام‌های برداشته شده توسط شهرداری برای آینده و راحتی مردم است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول