اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

دشمن از کلمه ایران و خلیج فارس می‌ترسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیرگاه گفت: دشمن از کلمه ایران، خلیج فارس و اتحاد ملی و دینی ملت می‌ترسد.

دشمن از کلمه ایران و خلیج فارس می‌ترسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی صبح امروز در جلسه ستاد نماز جمعه شهر شیرگاه با اشاره به روز ملی خلیج فارس، گفت: دشمن از کلمه ایران، خلیج فارس و اتحاد ملی و دینی ملت می‌ترسد.

امام جمعه شیرگاه با بیان این مطلب که اصالت به تقوا و پاکی است، افزود: زمین و زمان و نسب، افتخار نیست و پیامبر گرامی اسلام تنها سلمان فارسی را از خودش معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها در مقاطع مختلف از جنایتکاران عرب مانند حسنی مبارک و آل خلیفه و صدام حمایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همه مردم آزادی‌خواه جهان از حمایت آمریکا و اسرائیل از حکام جنایتکار اطلاع دارند.

این مسئول اضافه کرد: تنها دلیل بیان نام دیگری برای خلیج فارس، دشمنی آنان با توسعه مناسبات کشورهای مسلمان و ایجاد موانع بر سر راه پیشرفت ایران اسلامی است.

مهدوی یادآور شد: دشمنان قصد ایجاد تفرقه و شکاف را در بین ملل مسلمان دنبال می‌کنند تا با تسلط بر کشورهای اسلامی به غارتگری بپردازند.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به موج بیداری کشورهای عربی و اسلامی به شکست برنامه‌ریزی کشورهای غارتگر اشاره و خاطرنشان کرد: موسی دیگری متولد شده است و فرعون و فرعونیان چاره دیگری به جز غرق شدن ندارند.

وی با تقدیر از حضور انبوه هیئت مذهبی و عموم مردم در برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرای مرضیه، متذکر شد: ولایت‌مداری و انجام دستورهای قرآن از تاکیدات آن حضرت بوده است.

این مسئول به اهداف برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه اشاره کرد و اذعان داشت: نشر معارف دینی و پیام اهل بیت (ع) در جهان از اهداف برگزاری مراسم‌های فاطمیه بوده است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول