اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد هرمزگان:

جشنواره خلیج فارس رویکردی مبتنی بر هدف دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره بین‌المللی خلیج فارس با رویکرد مبتنی بر هدف و برنامه، هر سال از کیفیت و غنای بیش‌تری برخوردار می‌شود.

جشنواره خلیج فارس رویکردی مبتنی بر هدف دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده شنبه شب در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری خلیج بین‌المللی ضمن ارائه گزارش عملکردی از برگزاری این جشنواره با اشاره به مشارکت برخی استان‌های کشور در بخش‌های مختلف این جشنواره، اظهار داشت: استان بوشهر با جشنواره پیامک خلیج فارس، استان مرکزی با جشنواره کاریکاتور، سیستان و بلوچستان با جشنواره موسیقی آیینی، یزد با تور عکاسی از کویر تا خلیج فارس، استان فارس با تور عکاسی زیر آب، خوزستان با شعر خلیج فارس و استان هرمزگان نیز با جشنواره ملی خوش‌نویسی و هم‌چنین طراحی و نقاشی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آثار برگزیده در حاشیه برگزاری جشنواره به نمایش گذاشته شده، افزود: جشنواره بین‌المللی خلیج فارس با رویکرد مبتنی بر هدف و برنامه، هر سال از کیفیت و غنی بیش‌تری برخوردار می‌شود.

دبیر جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اضافه کرد: دومین دوره جشنواره علاوه بر چند آیین افتتاحیه شاهد برنامه‌های متنوعی بود که هر کدام در نوع خود از ویژگی و قابلیت بالایی برخوردار است.

مرید‌ی‌زاده اضافه کرد: در سایه همت جمعی و مشارکت مسئولانه هنرمندان که با حمایت جدی مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه ستاد وزارتخانه و هم‌چنین استاندار هرمزگان و مسئولان استان همراه بود، دومین دوره جشنواره به بهترین شکل ممکن مدیریت و اجرایی شد.

جشنواره بین‌المللی خلیج فارس که دومین دور برگزاری خود را با حضور وزیر فرهنگ و دیگر مسئولان و هنرمندان مطرح کشور تجربه کرد در واقع در بخش اختتامیه میزبان برترین‌ها و نمونه‌های فرهنگی هنری در حوزه خلیج فارس بود.

افتتاح مجتمع فرهنگی هنری دیجیتال، آیین کلنگ‌زنی دروازه خلیج فارس، رونمایی از چهار عنوان کتاب در حوزه خلیج فارس، افتتاح نمایشگاه آثار خلیج فارس در بخش‌های عکاسی، خوش‌نویسی، کاریکاتور، نقشه‌ها و تابلوهای کهن، موسیقی آیینی، رونمایی از اثر محیطی خلیج فارس (فرش خاکی) و هم‌چنین رونمایی از بازی رایانه‌ای "فریاد آزادی" (با موضوع آزادسازی سواحل جنوب ایران از سیطره استعمارگران) از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره بود که در بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول