اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی از «خزر تا خلیج فارس» در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری از برگزاری مسابقه نقاشی از خزر تا خلیج فارس به مناسبت هفته شورا در مرکز مازندران خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی از «خزر تا خلیج فارس» در ساری

فرامرز نقیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: به مناسبت همزمانی  هفته شورا با روز ملی خلیج  فارس یک دوره  مسابقه نقاشی را با همکاری اداره آموزش و پرورش و  با موضوع "از خزر تا  خلیج فارس" برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس شوراها، گردهمایی اعضای شورای اسلامی شهر ساری در دوره‌های اول و دوم با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری متذکر شد: در این گردهمایی با مرور تجارب ارزنده اعضای شورای شهر در دوره‌های قبل، از این افراد تجلیل می‌شود.

نقیبی از فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی بین دانشگاهیان خبر داد و متذکر شد: موضوع کلی این مسابقه بررسی چالش‌ها و دستاوردهای مدیریت شهری است که البته شامل موضوعات و زیربخش‌های جزیی‌تری هم  می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به مناسبت هفته شورا ها، برپایی مصاحبه مطبوعاتی و نشست با خبرنگاران رسانه‌های گروهی نیز جزو  برنامه‌های هفته شورا است.

انتهای پیام/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول