اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر مسائل سیاسی:

دشمنان برابر ایران هیچ کاری از پیش نمی‏برند

خبرگزاری فارس: تحلیلگر مسائل سیاسی اعتقاد دارد دشمنان خارجی و داخلی بدانند با داشتن همه امکانات مادی نمی‏توانند برابر ایران اسلامی کاری از پیش ببرند.

دشمنان برابر ایران هیچ کاری از پیش نمی‏برند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حسین نوروزی در گردهمایی سیاسی پاسداران میامی تأکید کرد: نیروی فوق بشری و اراده ملت مسلمان، پشتیبان انقلاب و کشور اسلامی ایران است و احدی نمی‏تواند به آن آسیبی بزند.

وی با تشریح واقعه طبس گفت: آمریکایی‏ها پس از واقعه 13 آبان 1358 که به تسخیر لانه جاسوسی انجامید و دیپلمات‏های آنها گروگان گرفته شدند، نتوانستند این شکست مفتضحانه را تحمل کنند، بنابراین عملیات نظامی موسوم به "دلتا" را طراحی کردند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: آمریکایی‏ها با شناسایی فرودگاهی در صحرای طبس واقع در شرق ایران، برای اجرایی کردن آن امیدوار شدند و چندین مرتبه این عملیات را قبل از اجرا در صحرای آفریقا تمرین کردند و به پیروزی آن امیدوار بودند.

نوروزی بیان داشت: مقر فرماندهی این عملیات در اقیانوس هند بود و تمام امکانات نظامی و مادی خود را در طبس پیاده کرده بودند و کاملاً آماده یک کودتای نظامی بودند که انقلاب نوپای ایران را از پای درآورند اما به لطف الهی و به مدد خداوند،‌ دانه‏های شن آنها را نابود کرد.

وی با اشاره به واقعه اصحاب فیل گفت: در سوره فیل، علت این واقعه بیان شده است و در آن زمان که حبشیان برای تخریب کعبه به سوی مکه رهسپار شدند، در حالی که قریش دچار اختلاف شده بودند، اگر مدد الهی نبود چه بسا کعبه را تخریب می‏کردند، اما خداوند پرندگان را بر سر آنها فرود آورد و آنها را شکست داد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: بعد از انقلاب هم ایران دچار این شرایط بود، اختلاف داخلی، قومی و قبیله‏ای، ترس انقلابیان از شکست مجدد انقلاب و هراس در بین مردم جامعه را درگیر کرده بود، اما خداوند با دانه‏های شن، انقلاب اسلامی ایران را از گزند دشمنان حفظ کرد.

نوروزی گفت: چندی پس از مخابره خبر شکست و نابودی ارتش نظامیشان در صحرای طبس، وزیر دفاع آن زمان آمریکا گفت که ایران بزرگ‏ترین تحقیر را به آمریکا وارد کرد، اما بعد از آن تحریک صدام علیه ایران و جنگ تحمیلی، ‌جنگ داخلی قبایل و جنگ نرم در سال‏های اخیر عکس‏العمل دشمنان بزرگ ایران برابر این شکست‏هاست.

وی تصریح کرد: درس این معجزه الهی به دوستان داخلی حفظ وحدت و تبعیت از ولی‌فقیه بود که در هر زمانی باید به آن پایبند باشند و از اختلافات دوری کنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: بسیجیان با اعتقاد و ایمان راسخ و پیروی بی‏چون و چرا از ولی‏فقیه در این جنگ نابرابر که جنگ عقیده است، می‏توانند طرح دشمنان را خنثی کرده و در وهله بعد با الگوگیری از فرهنگ علوی و فاطمی، روش‏های مناسب برخورد با دشمنان را بیاموزند و به کار ببندند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول