اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

احزاب ضد آمریکایی 92 درصد آرای ریاست جمهوری روسیه را کسب کردند

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: احزاب ضد آمریکایی 92 درصد آرای ریاست جمهوری روسیه را کسب کردند.

احزاب ضد آمریکایی 92 درصد آرای ریاست جمهوری روسیه را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی عصر امروز در نشست صالحین بسیج گیلان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی نیازمند پشتوانه محکم است.

وی، ایجاد قرارگاه فرهنگ گیلان را از فعالیت‌های اساسی فرهنگی در استان عنوان کرد و افزود: امسال قرارگاه فرهنگی گیلان فعال می‌شود.

سعادتی با اشاره به فاطمه (س)، تصریح کرد: فاطمه (س) خیر کثیری است که خداوند به پیامبر (ص) عنایت فرمودند و جهانیان از پرتو ایشان استفاده می‌کنند.

استاندار گیلان نزدیکی به اهل بیت (ع) را برطرف کننده مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: جوانان در سراسر دنیا تشنه اسلام ناب هستند و بیداری اسلامی در تمام جهان پرتو افکنده است.

 سعادتی با بیان اینکه احزاب ضد آمریکایی 92 درصد آرای ریاست جمهوری روسیه را کسب کردند ابراز داشت: مردم روسیه گرایشی به آمریکا ندارند و تنها هشت درصد مردم به طرفداران آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور رای دادند.

استاندار گیلان از نامه ارسالی به رئیس جمهور برای تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی و معاونت فرهنگی و اجتماعی در استانداری‌ها خبر داد و یادآور شد: رئیس جمهور به معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خود دستور داده تا پیشنهادهای تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی در استان‌ها و همچنین تشکیل معاونت فرهنگی و اجتماعی در استانداری‌ها را بررسی و اعلام نظر کند.

وی، توجه ویژه به حوزه فرهنگ را یکی از شاخصه‌های بسیار مثبت و بی‌نظیر دولت نهم و دهم توصیف کرد و بیان داشت: تشکیل کارگروه‌های فرهنگ و هنر در سفرهای استانی و در نظر گرفتن بودجه فرهنگی مجزا در کنار بودجه‌های جاری و عمرانی از جمله دلایل اثبات این مسئله است.

سعادتی عدم نظم و انسجام در فرهنگ را به دلیل عدم توجه دولت‌های گذشته به حوزه فرهنگ دانست و اذعان کرد: اگر بخواهیم منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی و سیاست‌های دولت را به خوبی انجام دهیم باید مدیریت راهبردی و ستادی در استان‌ها توسط استانداران انجام شود.

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگ استان، تصریح کرد: تجربه موفق این قرارگاه در گیلان موجب شده تا به رئیس جمهور پیشنهاد تشکیل قرارگاه فرهنگ در تمام استان‌ها داده شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول