اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان:

آمریکا برای جبران شکستش به شیوخ عرب متوسل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: آمریکا هر کجا در رویارویی با جمهوری اسلامی شکست می‌خورد متوسل به شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس می شود.

آمریکا برای جبران شکستش به شیوخ عرب متوسل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان و آران و بیدگل در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان اظهار داشت: دشمن برای به زانو در آوردن جمهوری اسلامی بعد از شکست در جبهه نظامی و فرهنگی، با تشدید تحریم‌های اقتصادی خود و متحدانشان وارد جبهه اقتصادی نبرد با جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به تهدیدات کشور امارات برای مالکیت جزایر سه‌گانه گفت: آمریکا هر کجا در رویارویی با جمهوری اسلامی شکست خورده متوسل به شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس شده و آنان را علیه جمهوری اسلامی تحریک کرده است.

امام جمعه کاشان، افزود: شیوخ خوار و ذلیل خلیج فارس در حالی برای جمهوری اسلامی ایران شاخ و شانه می‌کشند که 50 سال است مقابل اسرائیل هیچ غلطی نکرده‌اند.

نمازی ادامه داد: برای حضور در این جبهه و ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه متحد دشمن تا رسیدن به پیروزی نهایی نیازمند سلاح معنوی هستیم.

وی، از تجهیزات مادی و معنوی به عنوان سرمایه انسان برای مقابله با سختی‌ها و مشکلات نام برد و گفت: انسان باید با کسب سرمایه معنوی که معرفت‌الله است بتواند از آن به عنوان پشتیبان در مقابل حوادث و تندبادهای زندگی مدد گیرد.

نمازی با اشاره به اینکه انبیاء نیز مجهز به سلاح بندگی خدا بودند و با وجود اینکه زمینی هستند  و با اهل زمین زندگی می‌کنند اما فکر، معادلات و محاسبات آنان آسمانی است بیان داشت: جهاد نیروهای مسلح، جهاد نظامی و عبور از خویشتن خویش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، رسیدن به بندگی خدا را نیازمند صبر و مقاومت دانست و عنوان کرد: برخی افراد در مقطع ابتدایی بندگی خدا قرار دارند و برخی دیگر در مقاطع بالاتر تا دکترا و برخی دیگر در بندگی خدا به درجه‌ای از تکامل رسیده‌اند که هیچ جایگاهی را نمی‌توان برایشان متصور شد.

عضو خبرگان رهبری، وظیفه سپاه و نیروهای مسلح را پاسداری از جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب دانست و به متولیان فرهنگی و فرماندهان توصیه کرد علاوه بر توجه به مسائل تشکیلاتی و سازمانی برای انس با خدا و رسیدن به معرفت‌الله حساب ویژه‌ای باز کنند.

وی اذعان داشت: میزان معرفت ما هنوز به مرز استاندارد نرسیده و این خلأ در دوران مختلف می‌تواند آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد.

نمازی متذکر شد: همه چیز در امتحان الهی جاسازی شده و سعی کنید کلید این صندوق را پیدا کنید که هر یک اسماء حسنی الهی مانند کلیدی بازکننده دری از درهای خداوند است.

در این مراسم که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر بود از تعدادی پاسدار فعال در عقیدتی سیاسی سپاه کاشان و آران و بیدگل با لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول