اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تهدیدات نظامی آمریکا بلوف سیاسی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تهدید نظامی استکبار جهانی به ویژه آمریکا در چند ماه اخیر بلوف سیاسی است که تلاش می‌کند از این طریق از بحران‌های گرفتار شده بیرون آید.

تهدیدات نظامی آمریکا بلوف سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن کاملی‌فرد پیش از ظهر امروز در همایش کارگران بسیجی استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت:‌ امسال به دلیل نامگذاری ارزشمند تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تدبیر مقام معظم رهبری و اهمیت به این حوزه کار و کارگر دارای ارج و قرب خاصی است به طوری که معتقدیم اسباب تحقق شعار امسال به دست توانمند کارگران و کارفرمایان است.

وی دیدگاه دو‌گانه اسلام را نسبت به کار و کارگر یادآور شد و خاطرنشان کرد: از لحاظ فردی در آیات و روایات اسلامی اهمیت کار در تامین معاش حلال خانواده به حدی ارزشمند توصیف شده است که این حرکت عین جهاد فی سبیل‌الله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بوسیدن دست کارگر به دست نبی مکرم اسلام را نیز نشان روشنی از این جایگاه و اهمیت توصیف کرد و گفت: اگر نبی مکرم اسلام دست کارگر پر‌تلاش را می‌بوسد و آن را به نشانه حرمت و ارزشمندی بالا می‌برد و در حق کارگران دعایی می‌کند نه به خاطر ظاهر امر بلکه نفس عمل که توام با معنویت است.

کاملی‌فرد جنبه دیگر نگاه اسلام به کار و کارگر را اهمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی به عنوان اسباب توسعه و پیشرفت یک جامعه بیان داشت: اگر چند سالی است که رهبر معظم انقلاب سال را با نام شعارهای اقتصادی می‌نامد دارای اهمیت و تأمل است چرا که امروز مسائل اقتصادی راهبردی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین موضوع پیشرفت کشور است.

این مسئول افزود: اگر به تهدیدها و فشارهای دشمنان توجه کنیم که اغلب آنها نیز جنبه روانی و تبلیغاتی دارند آنها تنها در یک حوزه برخی خواسته‌های خود را عملی کردند که آن هم مربوط به فشارها و تحریم‌های اقتصادی است که در یک جنگ تمام عیار نابرابر سعی می‌کنند به توان اقتصادی ایران ضربه وارد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل توجه به تولید، کار و سرمایه ایرانی را از الزامات جهاد اقتصادی توصیف کرد و ابراز داشت:‌ اگر رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید می‌کند صرف کارهای تشریفاتی و تبلیغاتی نیست که به بنر و تابلو و برگزاری همایش اکتفا شود بلکه امروز در شرایط حساس که دشمنان عقربه تحریم را کوک کرده‌اند وظیفه هر ایرانی است که در سنگر حمایت از تولید ملی مصرف کالای داخلی تقویت بارقه‌های امید، کار و فعالیت آستین بالا بزند.

کاملی‌فرد ادامه داد:‌ دشمن ادعا می‌کند تحریم‌ها فلج کننده است اما در یک هوشمندی حرکت معقول می‌توان آثار آن را شکست تا اجازه نداد انعکاس آن سایر حوزه‌ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی موفقیت ایران در جنگ هشت ساله را نیز در برابر تمام تجهیزات و  امکانات نظامی دشمن یک توفیق بزرگ الهی در سایه همبستگی و همدلی توصیف کرد و گفت: اگر آمریکا امروز بر طبل بی‌عاری و حمله نظامی به ایران می‌کوبد به یقین بلوف سیاسی زده است و هرگز توان حمله نظامی به ایران را ندارد.

*پس زمینه تحریم‌ها تحریک‌ ملت علیه نظام و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در پس زمینه و پشت پرده تحریم‌ها و فشارهای استکبار توطئه گسست پیوند نظام با ملت نهفته است، تصریح کرد:‌ دشمن با عقیم ماندن بسیاری از هجمه‌های خود به این بازی کثیف روی آورده است اما ملت ایران در 22 بهمن سال گذشته و انتخابات مجلس اولین ضربه مهلک را به پیکره تحریم‌های اقتصادی دشمن وارد کردند.

کاملی‌فرد در پایان سخنان خود موفقیت ایران در مذاکرات استانبول را نتیجه چنین حرکت غرور‌آفرین ملت توصیف کرد و اظهار داشت: به یقین فشارها و تحریم‌های دشمن در عزم ملت ما تاثیری نداشته بلکه این دشمنان بودند که در مسائل هسته‌ای و تحریم‌های نفتی عقب‌نشینی کردند و یک فرصت طلایی برای ملت ما به وجود آمده است تا از این عقب‌نشینی به نفع خود استفاده کنند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول