اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان کرمان

توسعه کرمان در سایه وحدت نمایندگان و مدیران است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمان گفت: نزدیکی اندیشه‌ها و اکثریت اصولگرا با دغدغه‌های مشترک می‌تواند بستر رشد و آبادانی استان کرمان را رقم بزند و یکی از اقدامات مهم در این زمینه وحدت عملی منتخبان مردم است.

توسعه کرمان در سایه وحدت نمایندگان و مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسم مهدی عرب‌پور ظهر امروز در حاشیه همایش هم‌اندیشی شورای اصولگرایان استان کرمان و نمایندگان منتخب مجلس نهم که با حضور نمایندگان منتخب در مجلس نهم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل نمایندگان مجلس و شورا اصولگرایان استان در فضای همدلی و همکاری برای رفع مسائل و مشکلات مردم مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: نزدیکی اندیشه‌ها و اکثریت اصولگرا با دغدغه‌های مشترک می‌تواند بستر رشد و آبادانی استان را رقم بزند و یکی از اقدامات مهم در این زمینه وحدت عملی منتخبان مردم است.

عرب‌پور عنوان کرد: انسجام حرکت نمایندگان با نگاه استانی، همراهی و همفکری در رفع مشکلات شهرستان‌ها با استفاده از پیشنهادات نمایندگان منتخب مهم است. 

رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمان با تأکید جدی بر پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن در ارتباطات و تعامل با مسئولان آن را فرصتی برای رشد و بالندگی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی فضای فعلی استان کرمان دانست.

وی با اشاره به سخنان مطرح شده از سوی نمایندگان منتخب و اعضای شورا، ایجاد ارتباط بیشتر با نخبگان و ائمه جمعه را ضروری خواند و با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و فرهنگی در شرایط کنونی استفاده از جوانان برای سپردن مسئولیت به آنان را نیز مؤثر خواند.

عرب‌پور اذعان داشت: قرار داشتن در مسیر ولایت و تلاش برای تحقق فرمایشات امام خامنه‌ای، توجه به حوزه اقتصاد و اشتغال و تأمین آب برای فعالیت‌های کشاورزی و صنعتی استان کرمان به عنوان اولویت‌های مطرح شده از سوی نمانیدگان مورد اشاره قرار گرفت.

امام جمعه موقت کرمان نقطه نظرات نمایندگان منتخب و استاندار و اعضای شورا را در این زمینه سازنده و مؤثر دانست.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول