اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

سهیم بودن دانشجویان کازرونی در نقشه راه توسعه اقتصاد

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور سهیم هستند.

سهیم بودن دانشجویان کازرونی در نقشه راه توسعه اقتصاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، ابراهیم آروند صبح امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور سهیم هستند.

وی افزود: دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون نتایج پژوهش خود را در قالب چهار مقاله در بزرگترین و معتبرترین همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی ایران ارائه می‌کنند.

آروند گفت: این همایش در 17 اردیبهشت ماه جاری با مشارکت انجمن تجارت الکترونیکی ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و انجمن علمی انفورماتیک ایران و سایر نهادها و وزارتخانه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون اضافه کرد: طبق اعلام دبیرخانه، این همایش با حضور مقامات ارشد کشور برگزار می‌شود و متخصصان و نخبگان مراکز علمی و تحقیقاتی نتایج برگرفته از مقالات و دستاوردهای پژوهشی این همایش را مبنای ترسیم نقشه راه توسعه تجارت الکترونیک کشور قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: مقالات شیما قاسمی با عنوان «ارائه مدلی برای پذیرش اینترنت بانک در ایران»، سارا عباسپور با عنوان «ضرورت پیاده سازی ISMS در بانکداری الکترونیک»، مسعود طباطبایی و الناز غنیمت با عنوان «بررسی رفتارهای مشتریان در بازاریابی چند مجرایی با تأکید بر اعتماد مشتریان»،  که حاصل پژوهش دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه سلمان فارسی کازرون است و پیش از این در نشست‌های تخصصی سال 1390 توسط داوران علمی بررسی و تایید شده بود، در همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی ارائه می‌شود.

آروند بیان کرد: مقاله مشترک سمیرا موسوی و سلمی کاراندیش با عنوان «راهکاری برای به کارگیری تکنولوژی U-Commerce در بانکداری الکترونیکی» که در نشست تخصصی کاربردها و نوآوری به عنوان مقاله برتر انتخاب شده، دستاورد دیگری است که در این همایش ملی ارائه می‌شود.

این مسئول همچنین گفت: علیرضا دهقان عضو انجمن تجارت الکترونیکی ایران و استاد دانشگاه سلمان فارسی کازرون، راهنمایی دانشجویان را در انجام پژوهش‌ها و نگارش این مقالات بر عهده داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: طبق اعلام وبگاه دبیرخانه همایش به آدرس ieca.ir این رویداد بزرگ علمی با حضور ریاست جمهوری، مقامات مسئول وزارتخانه‌های مرتبط، شهردار تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر مقامات ارشد کشور به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول