اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

محرومیت میلاد جهانی رو به اتمام است/ تمرینات خودم را کنار نگذاشتم

خبرگزاری فارس: میلاد جهانی بازیکن سابق صنعت ساری که به علت استفاده از مواد نیروزا به مدت یک سال از مسابقات رسمی محروم شده بود، با اتمام دوره محرومیت یک‌ساله دوباره به فوتبال بر می‌گردد.

محرومیت میلاد جهانی رو به اتمام است/ تمرینات خودم را کنار نگذاشتم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میلاد جهانی بازیکن سابق صنعت ساری که به علت استفاده از مواد نیروزا و ممنوعه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مدت یک سال از مسابقات رسمی محروم شده بود، با اتمام دوره محرومیت یک‌ساله دوباره به فوتبال بر می‌گردد.

میلاد جهانی در همین رابطه امروز به خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از اینکه به مدت یک سال از میدان‌های مسابقات فوبتال دور بودم تمرینات خودم را کنار نگذاشتم و مداوم در کنار دیگر بازیکنان برای آمادگی بدنی خود تمرین می‌کردم.

وی گفت: در مصرف مواد نیروزا عمدی در کار نبود و به هیچ عنوان نمی‌دانستم که  در مصرف قرصی که پزشک تیم به من ترزیق کرده، ممنوعه و نیروزا است.

بازیکن سابق صنعت ساری در ادامه افزود: در حال حاضر از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و در آمادگی بدنی 70 درصد به سر می‌برم.

جهانی تصریح کرد: از چند باشگاه لیگ برتری و لیگ آزادگان از جمله راه آهن، صبا باتری، پیکان قزوین، شهرداری اراک پیشنهاد  خوبی دارم.

وی درباره سقوط صنعت ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: باورم نمی‌شود تیم صنعت ساری به لیگ پایین‌تر سقوط کرد، با توجه به شناختی که از بازیکنان تیم داشتم، این ظرفیت تیم از نظر بازیکن خوب بود.

جهانی در پایان افزود: تنها مشکل بزرگ ورزش استان به ویژه فوتبال ساری حمایت نکردن مسئولان، سرمایه‌گذاران دولتی‌، خصوصی و اسپانسر ان به ورزش است که تیم‌هایی همچون صنعت ساری به چنین روزی می‌افتادند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول