اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت فنی و حرفه‌ای کرمانشاه

457 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به مددجویان ارائه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: فنی وحرفه‌‌ای کرمانشاه در سال 90 بیش از 457 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به مددجویان ارائه کرد.

457 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به مددجویان ارائه شد

فرشید امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: مهارت‌آموزی و فراهم نمودن زمینه‌های اشتغال مولد برای مددجویان پس از آزادی در کاهش بازگشت آنان به زندان مؤثر است.

امیری نقش آموزش‌های مهارتی را در اصلاح و تربیت مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان دارای اهمیت دانست و اظهارداشت: فراگیری آموزش‌های فنی و مهارتی نه تنها از ارتکاب جرم و بازگشت مجدد آنان به زندان جلوگیری می‌کند، بلکه کاهش معضلات اجتماعی را نیز به همراه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: 29 حرفه آموزشی از قبیل تعمیرکار برق خودرو، تعمیرکار ماشین‌های الکتریکی، تعمیرکار سیستم‌های ایمنی و حفاظتی، تعمیرکار لوازم خانگی برقی حرارتی و گردنده، نصب و سیم‌کشی تجهیزات مدارهای الکتریکی ساختمان، تکنولوژی خودرو، پرورش دهنده زنبور عسل و... در کارگاههای آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که آموزش‌های فنی و  مهارتی موجب تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی مددجویان می‌شود گفت: این آموزش‌ها در جلوگیری از گرایش آنان به اعتیاد و بزهکاری نقش به‌سزایی دارد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول