اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سنجش فنی و حرفه ای استان اردبیل:

ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت 15 اردیبهشت به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: آخرین مهلت ثبت نام سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که از 26 فروردین ماه آغاز شده 15 اردیبهشت است.

ثبت‌نام مسابقات ملی مهارت 15 اردیبهشت به پایان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان اردبیل امیر تحریری اظهار داشت: علاقمندان باید با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان‌های استان می‌توانند برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت برای شکوفایی مهارت‌ها، ایجاد انگیزش برای جوانان برای کسب مهارت و ارتقای سطح استانداردهای مهارت در سطح کشور را از جمله اهداف برگزاری مسابقات مهارت عنوان کرد.

این مسئول بیان داشت: این دوره از مسابقات در 29 رشته مختلف برگزار خواهد شد که در رشته‌های ساخت و تولید تیمی و مکاترونیک متولدین11/10/ 1366 به بعد و برای مابقی رشته‌ها متولدین 11/10/69 به بعد مجاز به ثبت‌نام هستند.

تحریری ادامه داد: رشته‌های تراش CNC، فرزCNC، جوشکاری، کاشیکاری دیوار و کف، صافکاری خودرو، لوله کشی و گرمایشی، الکترونیک، طراحی وب، تاسیسات الکتریکی، کنترل صنعتی، آجرچینی، کابینت‌سازی (چوبی)، جواهرسازی، خیاطی‌(فناوری مد)، آشپزی، شیرینی‌پزی، فناوری اتومبیل‌ نقاشی خودرو و اتصالات (درب و پنجره) از جمله رشته‌های این دوره از مسابقات هستند.

وی بیان داشت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی به صورت عملی‌، کتبی در اواخر اردیبهشت ماه و استانی به صورت پروژه عملی در 29 و 30 تیرماه و مرحله کشوری نیز به صورت پروژه عملی در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال گذشته هنرجویان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره، یک مدال برنز و یک دیپلم افتخار شدند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول