اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب خبر داد

تشکیل 70 شورای سازش در واحدهای کارگری بناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بناب گفت: برای حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی، 70 شورای سازش در واحدهای کارگری بناب در سال گذشته تشکیل یافت.

تشکیل 70 شورای سازش در واحدهای کارگری بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، صمد اخلاصی ظهر امروز در آستانه روز کارگر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه دو مرجع قانونی هیئت تشخیص و بدوی و هیئت حل اختلاف برای حل و فصل اختلافات کارگری ایفای نقش می‌کنند؛ اظهار کرد: در سال گذشته 327 دادخواست در این مرجع مورد حل و فصل قرار گرفته که از 294 رأی صادره 91 رأی به صورت سازش حل شده است و بر همین اساس هیئت حل اختلاف بناب توانست در سطح کشور رأی بهتر را از آن خود کند.

وی اظهار کرد: این اداره به منظور رعایت موارد ایمنی و بهداشتی، موضوع بازرسی از واحدهای کارگری را انجام داده و 689 مورد بازرسی از واحدهای کارگری و تولیدی به عمل آمد و در کنار آن 20 کمیته دیگر در واحدهای تولیدی تشکیل یافت تا حوادث ناشی از کار به حداقل ممکن برسد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب در بخش دیگری از سخنان خود سهم تعاون در اقتصاد کشور را 9 درصد اعلام کرد و ضمن ناچیز خواندن آن گفت: تأکید مقام معظم رهبری برای تحقق 25 درصدی سهم تعاون در اقتصاد کشور است و با توجه به استقبال خوب مردم از تعاونی‌ها، امیدواریم شاهد تحقق خواسته معظم‌له در این بخش باشیم.

اخلاصی همچنین تصریح کرد: هم‌اکنون 295 تعاونی در بناب فعال هستند که در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، مسکن و ... فعالیت می‌کنند.

وی گفت: هم‌اکنون چهار تعاونی مسکن نیز در مسکن مهر بناب فعالیت می‌کنند که یک هزار و 470 واحد مسکونی را در بناب در حال احداث دارند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول