اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی 15 اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان خدابنده خبر داد.

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در شهرستان خدابنده

رضا خدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی استان زنجان با حضور هنرمندان این رشته در بخش‌های مختلف در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های هفتگانه این هنر برگزار می‌شود، افزود: هنرمندان می‌توانند در رشته طراحی از جمله سیاه قلم، زغال، آب مرکب و مواد شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در رشته نقاشی هنرمندان می‌توانند در زمینه‌های رنگ روغن، آبرنگ، مداد رنگی و پاستل شرکت کنند، ادامه داد: رشته گرافیک نیز در رشته‌های تصویرسازی و پوسترسازی آثار انتخاب می‌شوند.

وی از برگزاری رشته‌های کاریکاتور و نگارگری در این جشنواره خبر داد و افزود: تهذیب، حجم و مجسمه از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

خدایی با اشاره به برگزاری بخش ویژه این جشنواره با عنوان نماز تصریح کرد: این بخش به صورت جانبی در این جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.

 

*شناسایی هنرمندان از اهداف برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی است

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناسایی هنرمندان تجسمی استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی هنرمندان استان از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از اختصاص 2 میلیون و 500 هزار ریال به نفرات نخست این جشنواره در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب 2 و 15 میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با 15 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: پس از داوری آثار از سوی داوران جشنواره، نفرات برتر معرفی می‌شوند.

خدایی با اشاره به حضور کاظم چلیپا استاد دانشگاه در این جشنواره تصریح کرد: هنرمندان مختلف استان نیز در این جشنواره حضور می‌یابند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول