اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امشب در شبکه سه سیما

بازیگران اصفهانی در «پشت کوه‌های بلند» می‌درخشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: از امشب بازیگران اصفهانی با مجموعه تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» در شبکه سه سیما می‌درخشند.

بازیگران اصفهانی در «پشت کوه‌های بلند» می‌درخشند

علی کلباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» در قالب 53 قسمت 40 دقیقه‌ای از امشب در ساعت 21 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه سریال طنز تاریخی به کارگردانی امرالله احمدجو است، بیان داشت: سریال معروف "روزی روزگاری" یکی از سریال‌های به یاد ماندنی از این کارگردان است و سریال «پشت کوه‌های بلند» به‌ دلیل شباهت‌های بسیاری که به این مجموعه دارد، خاطرات خوش آن سریال را در ذهن طرفدارانش زنده می‌کند. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تأکید کرد: در مجموعه تلویزیونی «پشت کوه‌های بلند» تعداد بسیاری از بازیگران آن از استان اصفهان هستند و تمامی لوکیشن‌های آن در اصفهان تصویربرداری شده است.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: در این مجموعه بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، حسن اکلیلی، انوشیروان ارجمند، فردوس کاویانی، آتش تقی‌پور، مهوش صبرکن، علیرضا شجاع‌نوری، مهتاج نجومی، محمد فیلی، بهروز مسروری، فریدون سورانی، رحیم هودی و پرویز بزرگی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

کلباسی با اشاره به بازی حسن اکلیلی در این سریال تصریح کرد: این بازیگر اصفهانی که در این سریال نقش حاکم دست‌نشانده سام‌شاه در اصفهان را دارد به دور از چشمان سام‌شاه خواستار پادشاهی است که با طراحی پیشکار (فریدون سورانی)، خواجه نعمان تاجر بزرگ اصفهان و کدخدای کولیباد (بهروز مسروری) را به دارالحکومه دعوت کرده تا با جلب حمایت آنها، طرح خود را عملی کنند.

وی فضای سریال «پشت کوه‌های بلند» را طنزگونه و انتزاعی با ساختاری اپیزودیک دانست، و اضافه کرد: در هر قسمت این سریال یک داستان مستقل اتفاق می‌افتد، که متأثر از فرهنگ فولکلوریک (محلی) است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان تصریح کرد: تهیه کنندگی این کار را رضاجودی، مدیر تصویربرداری جهان‌بخش مهربخش، صدابردار حسین حجازی و تدوین آن را مهدی جودی انجام داده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول