اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سیمای استان‏‎های رسانه ملی خبر داد:

تولید 200 ساعت مستند و 18 سریال تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز سیمای استان‏‎های سازمان صدا و سیما از تولید 200 ساعت مستند و 18 سریال تا پایان امسال خبر داد.

تولید 200 ساعت مستند و 18 سریال تا پایان امسال
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حبیب‏الله مازندرانی پیش از ظهر امروز از پشت صحنه تله فیلم "سنگ و سودا" کاری از صدا و سیمای مرکز سمنان در دربند شهرستان مهدیشهر بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: این تله فیلم به توانمندی‏های نیروی انتظامی استان سمنان و مبارزه با قاچاق می‏پردازد.
رئیس مرکز سیمای استان‏‎های سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه 80 درصد فیلم‏برداری این تله فیلم به پایان رسیده است، افزود: تولید تله فیلم در سیمای مرکز سمنان رشد 300 درصدی داشته است.
مازندرانی با بیان اینکه در سال جاری از 98 تله فیلم تعهد سیمای استان‏ها تاکنون 60 تله فیلم تولید شده است، گفت: تا پایان سال نیز بقیه تله فیلم‏ها تولید خواهد شد.
رئیس مرکز سیمای استان‏‎های سازمان صدا و سیما افزود: 180 ساعت مستند تولید شده و تا پایان سال 200 ساعت تولید خواهد شد که به همراه 18 سریالی که تولید می‏شود، از شبکه‏های نمایش و شما پخش می‏شوند.
تله فیلم سنگ و سودا با موضوع پلیسی و جنایی در یک قسمت 90 دقیقه‏ای به سفارش سیمای استان‏ها در صدا و سیمای مرکز سمنان و به کارگردانی مجید تربتی‏فرد در حال تهیه و تولید است.
این فیلم، داستان مرگ مشکوک دو کارگر معدن است که افسری از بخش جنایی را به سمت خود می‏کشاند و ...
تهیه‏کننده این تله فیلم گفت: در این فیلم تلاش کرده‏ایم از ظرفیت‏های موجود استان سمنان و از بازیگران بومی استان استفاده کنیم چرا که احساس کردم استان سمنان از هنرمندان و بازیگران مستعدی برخوردار است.
هادی افشار افزود: به دلیل تعدد لوکیشن‏های خارجی و بعد مسافت که بعضاً به 50 کیلومتر می‏رسید و همچنین شرایط جوی نامناسب که به وجود آمد، زمان تولید این تله فیلم افزایش یافت و به 32 جلسه رسید.
وی بیان داشت: صحنه‏هایی از این فیلم در یکی از کلانتری‏های شهمیرزاد، غار دربند مهدیشهر، روستای اعلا و کویر و بیان‏های اطراف سمنان تصویربرداری شده است.
به گزارش فارس؛ صدا و سیمای مرکز سمنان در سال جاری تله فیلم "جاده بی‏انتها" به کارگردانی عباس رافعی و نویسندگی مهدی ایوبی با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی را تولید کرده است.
صدا و سیمای سمنان هم‏اکنون تله فیلم سنگ و سودا را به تهیه‏کنندگی هادی افشار و نویسندگی حسین رجایی‏دوست با موضوع قاچاق مواد مخدر و قاچاق در دست تولید داشته و به زودی تله فیلم "پناه بر خدا" را به تهیه‏کنندگی حجت قاسم‏زاده و حسین عامری و نویسندگی محمود جعفری با موضوع طنز اجتماعی تولید خواهد کرد.
* عوامل تله فیلم سنگ و سودا:
نویسنده: حسین رجایی‏دوست
ناظر کیفی: جواد افشار
تصویربردار: عباس ناظریان
صدابردار: هادی بهشتی‏زاده
تدوین: جواد افشار، میلاد مظاهری
بازیگران: هادی قمیشی، حسین رجایی‏دوست، رضا آحادی، محمد اعلایی، مهتا نظری، حدیثه ناظری، محمدرضا عباس‏نژاد،رائد تمینی، سیدجلال علی‏الحسینی، مجید جعفری، علی رجایی، امیر قریب‏زاده و ...
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول