اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 13 قسمت 30 دقیقه‌ای ادامه دارد

ساخت سریال بچه‌های ساحل با موضوع تعزیه

خبرگزاری فارس: سریالی تحت عنوان "بچه‌های ساحل" با موضوع تعزیه توسط یکی از کارگردانان هرمزگانی به سفارش صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در دست ساخت و تولید است.

ساخت سریال بچه‌های ساحل با موضوع تعزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود شاکری تهیه‌کننده و کارگردان سریال بچه‌های ساحل عصر امروز در حاشیه بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس از مراحل تولید این سریال گفت: بچه‌های ساحل تاکنون 50 درصد پیشرفت تصویربرداری داشته و نیمی از تصویربرداری آن به پایان رسیده است.

وی ادامه افزود: این مجموعه تلویزیونی در سیزده قسمت 30 دقیقه‌ای به سفارش صدا و سیمای خلیج فارس در دست تهیه و تولید است.

این کارگردان گفت: این سریال داستان قاسم و عده‌ای از جوانان است که برای راه‌اندازی یک مؤسسه فرهنگی با هدف برگزاری مراسم تعزیه در یک محله تلاش می‌کنند.

این فعال هنری ادامه داد: در این بین عده‌ای به دلیل ضعف مبانی اعتقادی مانع انجام این کار هستند اما تلاش و پشتکار بچه‌ها به گونه‌ای است که دیدگاه و نگرش افراد مخالف نسبت به برگزاری مراسم تعزیه تغییر می‌کند.

شاکری افزود: برای این سریال چهار لوکیشن در نظر گرفته شده است که در محله‌های مختلف بندرعباس، سورو، جزیره هرمز و بندرکنگ خواهد بود.

شاکری در این راستا اظهار داشت: تمام بازیگران این سریال بومی و اهل استان هرمزگان هستند.

وی یادآور شد: عوامل سریال عبارت از مدیر تصویربرداری مسعود میرزایی، برنامه‌ریز مسعود کریمی، مدیر تولید علیرضا حمیدی‌زاده، دستیار تهیه ابراهیم اسفندی، گریمور زهرا چهره‌نگار، صدابردار علی ترابی، تصویربردار عباس رد، بازیگران صفر مهربان، رضا میرزایی، رضا غریب‌زاده، سیما پورسالاری، بی‌بی‌فاطمه ساحلی‌زادگان و مالکی‌زاده هستند.

وحید کمالی مدیرکل صدا و سیمای خلیج فارس نیز در ادامه با بیان اینکه تقویت خرده‌ فرهنگ‌ها یکی از وظایف اصلی مراکز استانی رسانه ملی است، گفت: تهیه سریال‌های مذهبی و دینی یکی از مباحثی است که در دستور کار صدا و سیما قرار گرفته است و از همین‌رو مرکز صدا و سیمای خلیج فارس نیز طی سال‌های اخیر در این عرصه تولیدات خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه این‌گونه تولیدات با اقبال خوبی از طرف مخاطبان به ویژه در استان‌های همانند هرمزگان رو به ‌رو می‌شود، افزود: سریال بچه‌های ساحل نیز از جمله تولیداتی است که به یکی از ریشه‌دارترین هنرهای مذهبی دینی یعنی تعزیه در هرمزگان پرداخته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این مرکز در راستای حمایت از تولیدات در حوزه مذکور افزود: امید است با برنامه‌های مدنظر در سال ‌جاری، مرکز صدا و سیمای خلیج فارس بتواند در این حوزه تولیداتی در خور توجه و ماندگار را تولید کند.

مدیرکل صدا و سیمای خلیج فارس از پشت صحنه سریال بچه‌های ساحل بازدید و در جریان روند تولید سریال قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول