اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

سریال زندگینامه شهید ستاری ساخته می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سریال زندگینامه سرلشکر شهید ستاری از ساخت این سریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سریال زندگینامه شهید ستاری ساخته می‌شود‌

فرامرز ویانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ساخت این سریال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سریال مستند داستانی «براوج سپهر» بر اساس زندگینامه سرلشکر شهید ستاری است.

مدیر روابط عمومی سریال مستند داستانی براوج سپهر اظهار داشت: سریال مذکور برای پخش از رسانه ملی و با همکاری و مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به انجام می‌رسد و هم‌اکنون در مرحله اولیه مورد اقبال سازمان‌ها و شخصیت‌های برجسته مذهبی، ملی و نظامی قرار گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سرلشکر شهید منصور ستاری، در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال 1327 در روستای ولی‌آباد قرچک ورامین در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و با شروع جنگ تحمیلی این شهید که از 9 سالگی پدر خود را از دست داده بود، دانشگاه و خانواده را رها کرد و وارد جبهه شد و از ایران اسلامی دفاع کرد.

شهادت حاصل یک حادثه نیست

محمودرضا عباسی مستند‌ساز این طرح نیز در گفت‌گو با فارس اظهار داشت: شهادت حاصل یک حادثه نیست. در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ولایت و شهادت با استعانت از درگاه خداوند عزوجل و تحت توجهات و عنایت حضرت ولی عصر (روحی فداه) و استمداد از ارواح پاک شهیدان برآن شدیم زندگینامه پربرکت شهید والا مقام سرلشکر شهید ستاری، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب مجموعه سریال مستند داستانی بانام اولیه براوج سپهر تهیه و تولید کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: مراحل مقدماتی تحقیقی، پژوهش و تنظیم فیلمنامه آغاز شده و امیدواریم در معرفی قهرمان ملی و دینی سرزمین سربلندمان ایران موفق باشیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول