اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه‌کننده سریال نارنج باغ:

70 درصد تصویربرداری سریال نارنج باغ انجام شد

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده سریال نارنج باغ گفت:‌ 70درصد از تصویربرداری سریال نارنج باغ به پایان رسیده و کار مونتاژ این سریال همزمان انجام می‌شود.

70 درصد تصویربرداری سریال نارنج باغ انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خبرنگاران مازندران صبح امروز از پشت صحنه سریال نارنج باغ، بازدید کردند. تهیه‌کننده سریال نارنج باغ در این بازدید، اظهار داشت: این پروژه در تاریخ 17 بهمن کلید خورد و پیش‌بینی ما این بود که ظرف مدت 50 روز کار به اتمام برسد.

حسین احمدی گفت: این سریال پس از تعطیلات نوروز، آماده پخش است.

وی در بیان جزئیاتی از موضوع این سریال، تصریح کرد: خیرالله کارمند بازنشسته راه‌آهن است که به تازگی همسر خود را از دست داده و تنها شده است.

احمدی با بیان اینکه فرزندان خیرالله هم به دلیل مشکلات قادر به رسیدگی به پدر خود نیستند، ادامه داد:‌ به همین دلیل به نتیجه می‌رسند که یک پرستار برای نگهداری از خیرالله استخدام کنند.

وی، خاطرنشان کرد: فردی به نام رحمت از یک روستا وارد خانه خیرالله می‌شود که این دو نفر داستان‌هایی با هم ایجاد می‌کنند از طرفی هم فرزندان خیرالله گمان می‌کنند که پدرشان می‌خواهد دوباره ازدواج کند و می‌خواهند که پدر را از این تصمیم منصرف کنند.

احمدی یادآور شد:‌ سریال نارنج باغ در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

نویسنده سریال نارنج باغ نیز در سخنانی، اظهار داشت:‌ کلیت داستان یک کار گروهی بود و شخصیت‌پردازی و خصوصیت آنها در طول نوشتن شکل گرفت.

وفا مصطفی‌پور اضافه کرد: نویسنده نمایش رادیویی هستم و این نخستین کار تلویزیونی‌ام است.

وی با بیان اینکه تخصص من در متون نمایشی تاریخی است، بیان داشت:‌ در جشنواره فجر امسال هم با یک نمایش رادیویی از صدای مرکز مازندران حضور داشتم.

کارگردان سریال نارنج باغ نیز، با بیان اینکه دومین سریال تلویزیونی است که انجام می‌دهم، گفت: سال 89 سریال سوزگلام را کارگردانی کردم.

محسن فلاح ادامه داد: علاقه‌مندم با موقعیت‌های طنز، مردم را بخندانیم و از طنز شخصیت فاصله بگیریم.

وی تصریح کرد: ‌لوکیشن اصلی در این سریال خانه باغ خیرالله است.

فلاح یادآور شد: ‌خیرالله با اینکه آپارتمانی در سطح شهر دارد اما پس از مرگ همسرش به خانه باغی کوچ می‌کند که با کمک همسرش آباد کرده و زندگی خود را از آنجا آغاز کرده بود و در واقع به هویت خود باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه در کنار خیرالله فردی با لهجه آذری بازی می‌کند، گفت: در گروه افرادی از پیشکسوتان قرار دارند که با یک گروه جوان همکاری می‌کنند.

فلاح با اشاره به اینکه روایت ما در این سریال در یک جو واقعی می‌گذرد، خاطرنشان کرد: متن سریال برای همه قابل درک است و به همین دلیل می‌تواند از شبکه‌های دیگر هم پخش شود.

وی با بیان اینکه بازیگر اصلی این سریال مهدی خلیلی است، یادآور شد:‌ هوشنگ رضایی، مهیار بریمانی، ناصر طاهریان، قدیر مرادی، مبین بوی افزار، عادل فرهودی، اسفندیار بهاری و سکینه میرمعصوم سایر بازیگران این سریال هستند.

فلاح ادامه داد:‌ مرتضی کاظمی صدابردار این سریال، موسیقی از دانا کبیری و عکاس سریال هم مصطفی کاظمی است.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول