اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

ورزش همگانی دنا حمایت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان دنا گفت: با داشتن جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر و مردمی کوشا، ورزش همگانی دنا آن‌گونه که باید از سوی مسئولان حمایت نمی‌شود.

ورزش همگانی دنا حمایت نمی‌شود

محمدحسین پرندوار امروز در خصوص برنامه‌های ورزشی خانوادگی و مسابقات مختلف در شهرستان دنا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهرستان دنا از جمله شهرستان‌هایی است که در مقوله ورزش‌ همگانی برنامه‌های خوبی را اجرا می‌کند.

وی در خصوص برنامه همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این شهرستان با مشارکت بسیار بالای مردم برگزار می‌شود همایش پیاده‌روی بوده که در طبیعت‌ زیبای این شهرستان همواره انجام می‌‌شود.

پرندوار افزود: این برنامه‌ها در سلامت خانواده‌ها تأثیر بسزایی داشته و باید با جدیت کامل پیگیری شوند چرا که علاوه بر ورزش و تندرستی، مردم با جاذبه‌های طبیعی در این شهرستان نیز آشنا می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان دنا عنوان کرد: این برنامه طی چند سال اخیر که در شهرستان دنا برگزار می‌شد شکل خوبی به خود گرفته بود که نیازمند حمایت بیشتر است تا همچنان ادامه یابد.

*همایش بزرگ راهپیمایی خانوادگی 18 اسفندماه در دنا

وی ضمن انتقاد از حمایت نشدن این ورزش در شهرستان دنا گفت: متأسفانه از این برنامه که با مشارکت بسیار بالای مردم برگزار می‌شود طی چند سال اخیر هیچگونه حمایتی نشد و موجب تعطیلی این همایش‌ها شد.

پرندوار اظهار کرد: البته ما نگذاشتیم این ورزش به صورت کلی تعطیل شود و از طرق مختلف با تأمین اعتبار از محل‌های گوناگون هر چند مدت یک‌ بار آن را برگزار کردیم اما باید این برنامه به صورت مداوم و هر هفته اجرا شود.

وی در خصوص برنامه‌های آتی این هیئت در شهرستان دنا افزود: همزمان با فرا‌رسیدن هفته سلامت، برگزاری چندین مسابقه ورزشی در رده‌های مختلف سنی و همچنین همایش بزرگ‌ پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه 18 فروردین در شهرستان دنا با همکاری شبکه بهداشت و درمان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان دنا ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این همایش بزرگ اعلام کرد: باید مسئولین ما را در اجرای مداوم این چنین برنامه‌هایی حمایت کامل کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول