اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

کارگر در میدان عمل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: کارگر در میدان عمل است و در عرصه تولید گام بر می‌دارد.

کارگر در میدان عمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: با توجه به شعار امسال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کارگران در این عرصه تلاش می‌کنند و عملا نقش عمده‌ای در تولید دارند.

وی ادامه داد: در اسلام کار و کارگر از جایگاه خاصی برخوردار است و در روایات نیز یک جزء از اجزای عبادت، کار و تلاش عنوان شده است.

امام جمعه بشرویه افزود: در اسلام نیز کارگری که جانش را در راه کار و تلاش از دست می‌دهد حکم شهید را دارد چرا که برای تأمین معاش خانواده و با نیت الهی کار و فعالیت می‌کند.

شمس‌الدین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تأکید بر تولید و کار تصریح کرد: استقلال در حکومت اسلامی و مقابله با تحریم‌های دشمنان با کار و تلاش حاصل می‌شود و این پیام در امتداد تفکر و پیام جهاداقتصادی سال گذشته است.

وی یادآور شد: مشکلات کارگران، دامداران و کشاورزان را رفع کرده و موانع دست و پاگیر در چرخه تولید و توسعه را هموار کنیم تا بتوانیم در تحقق شعار سال گام مثبتی برداریم. 

امام جمعه بشرویه دغدغه مسئولان را ایجاد اشتغال دانست و اذعان کرد: 70 درصد مصرف انرژی برق بشرویه در بخش کشاورزی و توسعه چاه‌ها مصرف می‌شود در حالی که سهم استان 35 درصد است و این نشان از افزایش تولید و توسعه بخش کشاورزی در منطقه است.

شمس‌الدین افزود: رویکرد اقتصادی به کار و اشتغال در حوزه صنعت معدن و تجارت و تقویت معادن در اولویت برنامه‌های مسئولان مربوطه باشد تا زمینه اشتغال را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول