اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

روز کارگر فرصت مناسبی برای تقدیر از این قشر زحمت‌کش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: روز کارگر فرصت مناسبی برای تقدیر و تشکر از این قشر زحمت‌کش است.

روز کارگر فرصت مناسبی برای تقدیر از این قشر زحمت‌کش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است، تا از زحمات این قشر کوشا تقدیر و تشکر کرد، چرا که چرخه اقتصاد کشور را کارگران به حرکت در می‌آورند.

وی بیان کرد: امسال را با توجه به این که مقام عظمای ولایت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند، این روز را گرامی می‌داریم و مردم و مسئولان باید تلاش کنند، تا بتوانند در تحقق این شعار نقش داشته باشند.

وی اظهار داشت: روز کارگر روزی است، که مشکلات این قشر بیش‌تر بازگو شده و به مشکلات آنها رسیدگی شود، که از خواسته‌های کارگران تأمین معیشت و امنیت شغلی می‌باشد تا کارگران بتوانند با انگیزه بالا کار خود را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام ترابی افزود: مردم کشور ما با مصرف کالاهای داخلی از کارگران ایرانی حمایت کرده و سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور بیش‌تر رغبت داشته باشند.

وی اضافه کرد: کارگران و کارفرمایان در تحقق شعار امسال نقش بسزایی دارند و کارگران با بالا بردن کیفیت محصولات داخلی بتوانند رغبت مردم را برای خرید بالا ببرند.

وی با توجه به فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: یکی از افتخارات معلمان این است که اولین معلم ذات اقدس الهی است و انبیای الهی معلم بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد :برای آشنایی با معتقدات اسلامی و معارف دینی باید از اثرات استاد مطهری استفاده کرد و از این استاد بزرگ بیش از 80 اثر به جا مانده است.

ترابی اظهار داشت: زمانی جایگاه معلم روشن می‌شود که بدانیم مدیران آینده کشور تربیت یافتگان جامعه معلمان امروز هستند.

وی یادآور شد: معلمان می‌توانند سرنوشت یک ملت را تعیین نمایند و با تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نقش مهمی را در آینده کشور دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: استاد مرتضی مطهری یک انسان بصیر بودند و معلمان هم باید با بصیرت کامل در پیشرفت کشور گا‌م‌های مؤثری را بردارند.

وی در ادامه با اشاره به 9 اردیبهشت‌ماه روز شوراها افزود: یکی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی مردمی بودن آن است.

وی اضافه کرد: مردم در تمام عرصه‌های مختلف مشارکت داشته‌اند و در تعیین سرنوشت خود مؤثر بوده‌اند.

امام جمعه بروجرد به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: مردم با حضور پرشور بار دیگر به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و نماینده دوم این شهر را انتخاب می‌کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان باید در سلامت انتخابات و حفاظت از آرای مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول