اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سردشت:

بسیج نشاط جامعه کارگری را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سردشت گفت: بسیج روحیه و نشاط جامعه کارگری را دنبال می‌کند.

بسیج نشاط جامعه کارگری را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، دلاور رنجبرزاده در نشستی به مناسبت روز بسیج کارگری با اشاره به نقش‌آفرینی کارگران در سه دوره قبل از پیروزی انقلاب، اوایل انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: کارگران این مرز و بوم با ایثارگری‌های مثال‌زدنی خود موجبات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: کارگران فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد آرامش در بخش صنعت نقش بسزایی در ثبات انقلاب اسلامی ایفا کردند.

این مسئول با بیان اینکه امروز همه اقشار جامعه در زمینه تعالی جامعه نقش و رسالت دارند و به‌عنوان یک رسالت انقلابی همه مردم باید در عرصه بسیج حضور داشته باشند، ادامه داد: یکی از ماموریت‌های بسیج جامعه کارگری حمایت و همراهی با مدیران است و بسیج روحیه و نشاط به جامعه کارگری را دنبال می‌کند.

رنجبرزاده در ادامه با اشاره به نقش بسیج در دوران انقلاب اسلامی گفت: با الگوی بسیج می‌توان در کشور کارهای بزرگی را انجام داد و مشکلات بزرگ را حل کرد.

فرمانده سپاه سردشت با بیان اینکه فرهنگ‌سازی تفکر بسیجی گامی در راستای خدمت‌رسانی است، گفت: امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) نامگذاری شده و باید در راستای تحقق این امر مهم گام برداریم.

به گفته وی، امسال باید تمام تلاش و جدیت خود را به کار گیریم و با حمایت از کارگران و پشتیبانی از کار و سرمایه آنان و نیز فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر تفکر بسیجی در بین کارگران بتوانیم بیش از پیش در امر خدمت‌رسانی به این قشر زحمتکش جامعه سهیم باشیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت قشر کارگری گفت: در این هفته مبارک همراه با سایر مسئولان از خانواده‌های معظم شهدای کارگر دیدار به عمل می‌آید و تعدادی پروژه خدماتی در شهرک صنعتی ربط افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه سردشت همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم گفت: کتاب‌های شهید مطهری در بحث‌های نظری و تبیین انقلاب در حوزه‌های مختلف مورد استفاده قشر عظیمی از دانش‌آموزان، دانشجویان و دوستداران انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: این گنجینه‌های ارزشمند می‌توانند انقلاب را از هرگونه آسیب و آفتی مصون دارند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول