اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

11 اردیبهشت برگزار می‌شود

همایش روز جهانی کارگر در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هفته کارگر تشکیلات خانه کارگر استان مازندران گفت: به مناسبت روز جهانی کارگر، همایش بزرگداشت کارگران مازندران برگزار می‌شود.

همایش روز جهانی کارگر در مازندران

فرامرز درخشنده دبیر ستاد هفته کارگر تشکیلات خانه کارگر استان مازندران ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرستان قائمشهر در تشریح برنامه‌های هفته کارگر اظهار داشت: کارگران مازندرانی در نخستین روز از هفته کارگر با اهدای شاخه‌های گل بر مزار شهدای سراسر استان حضور یافتند و با آرمان‌های امام خمینی (ره) که پشتیبان زحمت کشیدگان و پابرهنگان بود تجدید پیمان بستند.

وی با اشاره به همایش زنان کارگر مازندران افزود: جمع کثیری از بانوان کارگر استان در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر حضور بهم رساندند و به ارائه مطالبات صنفی خود پرداختند.

درخشنده با یادآوری سومین روز هفته کارگر که به نام کارگران قراردادی نامگذاری شد، بیان داشت: انتظار می‌رود که این قشر که در بدترین شرایط امنیت شغلی قرار دارند بتوانند در سراسر استان از طریق تریبون‌های کارگری به بیان مشکلات خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجم هفته کارگر به نام پیشکسوتان جامعه کارگری است که بازنشستگان و مستمری بگیران با برنامه‌های از پیش تعیین شده به بیان دغدغه‌های خود خواهند پرداخت.

این عضو هیئت اجرایی تشکلات خانه کارگر مازندران در ادامه افزود: امیدواریم با صدور مجوز حضور کارگران در روز 11 اردیبهشت از سوی وزارت کشور، کارگران سراسر کشور و استان مازندران بتوانند در این روز با حضورشان، ندای خود را نسبت به نداشتن امنیت شغلی و فاصله طبقاتی بسان سایر کشورهای مترقی دنیا ابراز دارند.

درخشنده همچنین یادآور شد: اهدای شاخه‌های گل به بیماران تامین اجتماعی، اجرای مسابقات فرهنگی- ورزشی و دیدار با خانواده‌های شهدای کارگری و ایثارگران و همایش روز جهانی کارگر از  مهم‌ترین برنامه‌های هفته کارگر در استان مازندران است.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول