اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی:

جامعه کارگری محور ترقی و پیشرفت در جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه کار و کارگر گفت: جامعه کارگری محور ترقی و پیشرفت در جامعه است.

جامعه کارگری محور ترقی و پیشرفت در جامعه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر بالاگر در جمع کارگران طرح‌های تعاونی تبریز اظهار کرد: در سالی که مزین به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" است، رسالت و نقش کارگر برجسته‌تر از سال‌های دیگر است.

وی افزود: تقویت تولید ملی و تحقق شعار سال نیازمند حمایت بیشتر از قشر کارگر جامعه است که باید همه در این راه تلاش کنیم تا بتوانیم با تقویت تولیدات داخلی زمینه را برای رسیدن به خودکفایی در بسیاری از صنایع به دست آوریم.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: نکته مهم برای کار و کارگر امنیت شغلی است که حداقل نیاز یک کارگر است که اگر این مورد تحقق یابد، خلاقیت و تلاش در میان کارگران افزایش می‌یابد.

بالاگر بیان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس، کارگران بودند که علاوه بر حضور در سنگر کار و تولید در جبهه‌های حق علیه باطل نیز با دادن شهدای فراوان ثابت کردند که همواره به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و امام شهیدان پایبند بوده‌اند.

وی افزود: با اراده مستحکم و عزم را‌سخ از سوی مسئولان و مردم، زمینه حمایت از کالاهای ملی و کارگران زحمت‌کش داخلی فراهم می‌شود، بنابراین لازم است که حمایت از قشر کارگر در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

بالاگر خاطرنشان کرد: مطابق سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی حمایت از بخش تعاون و توانمندسازی بنگاه‌های تعاونی یک الزام قانونی است که باید توسط تمام نهادها و سازمان‌های مرتبط با فعالیت‌های تعاون اجرایی شود.

وی ادامه داد: تعاون نهادی مردم‌محور و اجتماعی است که می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی ورود و مردم را برای شرکت در فعالیت‌های اقتصادی حمایت کند، بنابراین اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم برای فعالیت در قالب تعاون از برنامه‌های مهم بخش تعاون است که باید بدان بها داده شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول