اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

خلیج فارس در کنار ایران بر پیشانی دنیا می‌درخشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خلیج فارس همیشه در کنار ایران به‌عنوان ستاره‌ای در پیشانی دنیا درخشیده است.

خلیج فارس در کنار ایران بر پیشانی دنیا می‌درخشد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برخی از کشورهای خلیج فارس که به‌عنوان جزیره محسوب می‌شوند، اگر تاریخ را مطالعه کنند، متوجه می‌شوند که خلیج فارس همیشه متعلق به ایران بوده و جزء لاینفک این کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی جزیره‌نشین باید از نوکری دنیای غرب دست برداشته و برای یکبار حقیقت را ببینند، یادآور شد: در مطالعه تاریخ چند هزار ساله ایران، خلیج فارس همواره متعلق به ایران است.

 

*خلیج فارس در جغرافیای ایران ثبت شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تمدن، فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی را سند محکمی برای اثبات تعلق خلیج‌فارس به ایران عنوان کرد و افزود: مطالعه جغرافیای ایران به درستی نشان می‌دهد که خلیج فارس متعلق به ایران بوده و از آن جدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه زمانی که از کشورهای ذره‌بینی حاشیه خلیج فارس خبری نبود، خلیج فارس و جزایر و همه کشورهای اطراف آن متعلق به ایران بود، یادآور شد: ملت ایران از حق خود در زمینه خلیج فارس عقب‌نشینی نمی‌کنند.

 

*خلیج فارس تامین کننده امنیت ملی ایران است

حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: اگر برخی از کشورهای عربی نوکری استکبار را کنار بگذارند به یاد می‌آورند که خلیج فارس متعلق به ایران است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه نشستن پای میز مذاکره در خصوص خلیج فارس با کشورهای عربی ضرورتی دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان نظام این مسئله را قابل مذاکره ندانسته و خلیج فارس را امنیت ملی ایران می‌دانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران اسناد لازم برای ارائه دارد، تصریح کرد: برای رفع سوءتفاهمات می‌توان اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مسئله خلیج فارس مسئله‌ای حل شده است، افزود: برخی کشورهای عربی برای اثبات نوکری خود هراز گاهی مسائلی را مطرح می‌‌کنند.

 

حجت‌الاسلام معبودی خلیج فارس را خلیج همیشگی ایران دانست و گفت: دشمنان اسلام برای خدشه‌دار کردن امنیت این خلیج تلاش می‌کنند که تاکنون موفق نشده‌اند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول