اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

خلیج ‌فارس با شرف، حقانیت و هویت هر فرد ایرانی گره خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: خلیج‌ فارس با شرف، حقانیت و هویت هر فرد ایرانی گره خورده است.

خلیج ‌فارس با شرف، حقانیت و هویت هر فرد ایرانی گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردکان با گرامیداشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اظهار داشت: در دین مبین اسلام همواره بر مشورت کردن و هم‌فکری انسان‌ها با یکدیگر تأکید شده و بر این اساس نظام جمهوری اسلامی نیز بر تشکیل شوراهای شهر و روستا همت گماشت و امروز در تمام نقاط این کشور شوراها مسائل و مشکلات مردم را بررسی کرده و در جهت برطرف شدن آن می‌کوشند.

امام جمعه اردکان با اشاره به روز 12 اردیبهشت روز کار و کارگر اضافه کرد: کار و کوشش در راستای امرار معاش و تأمین نیازهای خانواده از جمله پسندیده‌ترین امور در دین اسلام است چرا که کار شادابی و نشاط روحی و روانی را نیز برای فرد در پی دارد و از گرایش او به سمت آسیب‌ها و معضلات فردی و اجتماعی جلوگیری می‌کند.

حسینی با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: آثار شهید مطهری قابل استفاده برای همه سنین و همه زمان‌هاست و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نیز به استفاده مردم به ویژه جوانان از آثار بی‌بدیل این شهید فرهیخته و کم‌نظیر سفارش کرده‌اند.

خطیب جمعه اردکان هم‌چنین ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج ‌فارس و آغاز عملیات بیت‌المقدس تصریح کرد: خلیج‌ فارس با شرف، حقانیت و هویت هر فرد ایرانی گره خورده است و امروز نیروهای دریایی سپاه و ارتش با حضور مقتدرانه در این منطقه، پاسدار ناموس این سرزمین هستند و دستان متجاوز را از آستین قطع خواهند کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول