اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلوگاه:

روز خلیج فارس باید در تقویم جهان به ثبت برسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلوگاه در مازندران با اشاره به مهم بودن مساله خلیج فارس، اظهار داشت: روز خلیج فارس باید در تقویم جهان به ثبت برسد.

روز خلیج فارس باید در تقویم جهان به ثبت برسد

حجت‌الاسلام حسین رستمی‌شاهرودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر، با بیان اینکه نام خلیج فارس باید در صفحات تاریخ همچنان به‌عنوان گنجینه‌ای جدانشدنی از ایران اسلامی بماند، گفت: گنجاندن روز خلیج فارس در تقویم ملی کافی نیست بلکه باید در تقویم جهانی به ثبت برسد.

وی تصریح کرد: موضوع خلیج فارس تنها یک مساله ملی نیست بلکه مساله‌ای اعتقادی و سیاسی است.

خطیب جمعه گلوگاه با بیان اینکه به طور یقین دست پلید دشمنان اسلام و ایران در پشت پرده اختلافات بر سر خلیج فارس پیدا است، ادامه داد: کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس گول دشمن را نخورند که اگر چنین شود به ضرر خودشان است.

* لزوم تبدیل ابوموسی به شهرستان و استقرار فرمانداری

رستمی‌شاهرودی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به قرائت دعای ندبه امروز در ابوموسی، گفت: باید بیش از گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی در این بخش از کشور صورت گیرد به‌ طوری که لازم است ابوموسی با تبدیل شدن به یک شهرستان، صاحب فرمانداری و از همه مهم‌تر صاحب یک امام جمعه شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌ها و پریشان‌گویی‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمن باید بفهمد بازی کردن با اعتقادات ملی نه‌تنها ما را به عقب‌نشینی وادار نمی‌کند بلکه باعث می‌شود در سخنان خود راسخ‌تر باشیم.

امام جمعه گلوگاه در پایان سخنان خود، مساله دوری از اعتقادات را یکی از عوامل اصلی در فراموش کردن حد و مرزها عنوان کرد و اذعان داشت: نکبت و تیره‌روزی کشورهای اسلامی به ویژه حاشیه خلیج فارس به علت جدایی و دست برداشتن آنان از اهل بیت رسول‌الله (ص) است.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول