اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس می ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: با وجود طرح برخی موضوعات پوچ توسط دشمنان، خلیج فارس تا ابد خلیج فارس می ماند.

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس می ماند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: خلیج فارس سمبلی از روحیه حق طلبی و عدالت محوری جمهوری اسلامی است و حاکمیت ایران قدرتمند بر این پهنه آبی مهم و استراتژیک در طول تاریخ، صلح و ثبات در این منطقه را فراهم آورده، امروز اجازه بحران آفرینی در منطقه را به کسی نخواهد داد.

وی، حراست از آرامش خلیج فارس و حفظ نام تاریخی خلیج فارس بر این گذرگاه مهم دریایی را از اولویت‌های دولت و ملت ایران دانست و اظهار کرد: کشورهای منطقه به جای افتادن در دام قدرت‌های شیطانی بهتر است برای حفظ صلح و آرامش در منطقه با ایران قدرتمند همکاری و تعامل داشته باشند.

این مسئول سفر رئیس جمهوری به جزایر ایرانی در خلیج فارس را هوشمندانه عنوان کرد و افزود: سروصدای برخی شیخ نشین‌ها که با تحریک قدرت‌های شیطانی صورت گرفت، کاملا بیجا و بی مورد است، رئیس جمهوری کشور قدرتمندی مانند ایران، حق دارد که به هر نقطه از قلمرو حاکمیت خود سفر کند.

بابازاده در ادامه با انتقاد از دخالت‌های دولت ترکیه در سوریه، اظهار داشت: دولت ترکیه باید بداند دوره امپراطوری عثمانی سپری شده، دولت ترکیه به جای شعله ور کردن آتش در سوریه باید به حق همسایگی برای استقرار ثبات و آرامش در سوریه کمک کند.

وی ادامه داد: حمایت از بخش کشاورزی را یکی از نیازهای توسعه کشور دانست و از دولت و مجلس خواست با وضع قوانین و اتخاذ تصمیم‌های حمایتی، کشاورزان را در تولید بیشتر و محصولاتی کیفی‌تر یاری کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول