اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده:

محبت به فاطمه زهرا (س) امری واجب است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان مزد رنج و مشقت پیامبر خدا در قرآن مشخص شده و پیامبر نیز محبت به او و اهل بیت را از امت خود خواسته است.

محبت به فاطمه زهرا (س) امری واجب است

 به گزارش خبرگزاری فارس از لنده حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در جمع عزاداران فاطمه زهرا که تابوت آن حضرت را در گلزار شهدای شهر لنده به صورت نمادین تشییع کردند، اظهار داشت: پیامبر خدا (ص) فاطمه (س) را حوریه‌ای بهشتی به صورت انسان می‌دانست که هر گاه مشتاق بهشت می‌شد او را می‌بوئید.

وی افزود: نام فاطمه نامی بهشتی است که خداوند منان بر او گذاشته و به واسطه این نام عظیم فاطمه و پیروانش از آتش جهنم محفوظ می‌مانند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده با بیان اینکه بعضی از افراد در سایه عنایت خداوند و اراده خود، وجود خود را از هرگونه بدی و زشتی پیراسته کرده‌اند، گفت: خداوند در قرآن از اهل بیتی نام می‌برد که بدی را از آنان دور کرده، آنان را پاک گردانیده و مصداق آیه تطهیر ( اهل بیت پیامبر(ص)، علی(ع) و فاطمه(س) و حسن و حسین) دانسته است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا  تصریح کرد: محبت به فاطمه و اهل بیت (ع)، واجب قرآنی بوده چرا که خداوند در قرآن  فاطمه را مزد و اجر زحمات پیامبر دانسته و پیامبر هم در مقابل زحمات خود از مردم هیچ مزد و اجری را جز محبت به اهل بیتش نخواسته است.

وی افزود: محبت به اهل بیت (ع) از آن جهت که برای ما دارای سود فراوان است بر ما واجب شده و ما را از آتش جهنم در امان می‌دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: مردم با برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در ایام فاطمیه ارادت و اخلاص خود را به آن حضرت به اثبات می رسانند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: مردم ایران با تمسک جستن از اهل بیت (ع) توانسته‌اند همه قله‌های رفیع پیشرفت را به آسانی پیموده و از همه موانع و مشکلات عبور کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول