اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

طرح نهضت ملی حفظ قرآن با شیوه مناسب منتقل شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم باید با شیوه‏های مناسب به دانش‏آموزان منتقل شود.

طرح نهضت ملی حفظ قرآن با شیوه مناسب منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در جلسه بررسی شیوه‏نامه طرح ملی حفظ قرآن کریم در استان سمنان، ضمن تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی حفظ قرآن با شیوه مناسب منتقل شود، افزود: این شیوه‏ها شامل استفاده از نرم‏افزار یا سایر وسایل کمک آموزشی است.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر ترویج و گسترش آموزه‏های قرآن در جامعه اسلامی، بسیار با اهمیت بوده و مسئولان و متولیان این حوزه باید با تشویق کردن دانش‏آموزان و فرهنگیان و دادن امتیازات مختلف به آنان، این حرکت را تداوم بخشند.

تقوی‏نیا اظهار داشت: طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم باید به صورت یک حرکت ملی در کشور تحقق پیدا کند و همه در این امر سهیم باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‏های خود در اجرای این طرح بهره گرفته و فعالیت‏هایش را به صورت سازماندهی شده برای تحقق این طرح دنبال می‏کند.

این جلسه با حضور مدیران دستگاه‏های اداری و به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص شیوه‏نامه طرح ملی حفظ و نیز برنامه در خصوص برگزاری آزمون این طرح در اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول